  • 1. Data: 2004-11-13 14:30:04
    Temat: Jakie oprocentowanie dużych wkładów
    Od: "ari" <a...@w...pl>

    Witam.

    Słyszałem, że w przypadku długoterminowych wkładów o dużej wartości można
    indywidualnie negocjować oprocentowanie z bankiem. Pytam z zupełnej
    ciekawości, czy ktoś może się orientuje jakie mniej więcej oprocentowanie
    możnaby wynegocjować przy władzie rzędu miliona euro na 1-3 lata?

  • 2. Data: 2004-11-13 15:06:56
    Temat: Re: Jakie oprocentowanie dużych wkładów
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ari <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > zupełnej ciekawości, czy ktoś może się orientuje jakie mniej więcej
    > oprocentowanie możnaby wynegocjować przy władzie rzędu miliona euro

    Takie wielko pieniadze to nie na lokaty tylko inne produkty - bony
    skarbowe, obligacje i inne takie "udziwnione" rzeczy niedostepne dla
    zwyklych smiertelnikow (nie mowie juz o akcjach itp).

    Co do negocjacji - bank nie doplacalby - wiec mialbys stope np WIBOR -
    maraza dla banku. No ale nie sadze, zeby to bylo oplacalne przy takich
    kowtach.
    Jesli tylko nie teoretyujesz - to masz szeroki wybor powaznych instytucji,
    ktore ci pomoga dobrze "zaopiekowac" soe ta kwota :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-11-13 15:46:28
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > ciekawości, czy ktoś może się orientuje jakie mniej więcej oprocentowanie
    > możnaby wynegocjować przy władzie rzędu miliona euro na 1-3 lata?

    Dobre, jeżeli miałbym taką kwotę pierwsze co bym zrobił to zasięgał rady na
    grupach dyskusyjnych :)

    Tomek

  • 4. Data: 2004-11-13 16:03:17
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Dobre, jeżeli miałbym taką kwotę pierwsze co bym zrobił to zasięgał rady
    na
    > grupach dyskusyjnych :)
    >
    > Tomek

    Na tej grupie wszyscy sobie marza co by zrobili jak by mieli, a jeszcze
    lepsze co to ten duzy wklad, bo dla jedego duzo dla innego malo.

  • 5. Data: 2004-11-13 17:09:45
    Od: "ari" <a...@w...pl>

    > Dobre, jeżeli miałbym taką kwotę pierwsze co bym zrobił to zasięgał rady
    > na
    > grupach dyskusyjnych :)

    Przecież napisałem że pytam teoretycznie. Po prostu wczoraj usłyszałem od
    kogoś, że można dostać nawet 10% w skali roku (chodzi o konto w euro) i nie
    chciało mi się wierzyć.

  • 6. Data: 2004-11-13 17:17:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ari <a...@w...pl> wrote:
    > Przecież napisałem że pytam teoretycznie. Po prostu wczoraj
    > usłyszałem od kogoś, że można dostać nawet 10% w skali roku (chodzi o
    > konto w euro) i nie chciało mi się wierzyć.

    Ale to nie na lokatach ;)

  • 7. Data: 2004-11-14 22:47:23
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "ari" <a...@w...pl> skribis:

    >Przecież napisałem że pytam teoretycznie. Po prostu wczoraj usłyszałem od
    >kogoś, że można dostać nawet 10% w skali roku (chodzi o konto w euro) i nie
    >chciało mi się wierzyć.

    Ja ci dam 20%, tylko wiesz, z pewnym ryzykiem inwestycyjnym ;o)
    A ten ktos nie mowil co to za firma tyle daje?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 8. Data: 2004-11-14 23:54:58
    Od: "ari" <a...@w...pl>

    .

    > Ja ci dam 20%, tylko wiesz, z pewnym ryzykiem inwestycyjnym ;o)
    > A ten ktos nie mowil co to za firma tyle daje?

    Mówił dokładnie tak: jeśli się ma dużą sumę gotówki (>eur1mln), to negocjuje
    się indywidualnie oprocentowanie konta długoterminowego w banku i można
    dostać 10 proc. w skali rocznej.

  • 9. Data: 2004-11-15 06:21:44
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    > Mówił dokładnie tak: jeśli się ma dużą sumę gotówki (>eur1mln), to
    negocjuje
    > się indywidualnie oprocentowanie konta długoterminowego w banku i można
    > dostać 10 proc. w skali rocznej.

    Pewno jakis dobrze poinformowany pracownik duzego banku ;)) lekko zagubiony
    w trybach machiny finansowej...
    Gdzies dzwonilo ale nie wie gdzie ;)

    Fajas

  • 10. Data: 2004-11-15 07:23:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ari <a...@w...pl> wrote:
    > Mówił dokładnie tak: jeśli się ma dużą sumę gotówki (>eur1mln), to
    > negocjuje się indywidualnie oprocentowanie konta długoterminowego w
    > banku i można dostać 10 proc. w skali rocznej.

    No to zle mowil. Bo bank doplacalby sporo. A to jest bank i nie moze sobie
    pozwolic na gwarancje dla klienta i ryzyko dla siebie (bo kase mogliby
    zainwestowac gdzies indziej).
    Takiej rentownosci nie zapewniaja obecnie nawet obligacje czy bony, a my tu
    chyba jeszcze o walucie obcej mowimy?
    Jednym slowem nie sluchaj go - sciemnial ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!