  • 11. Data: 2004-11-14 15:32:29
    Temat: Re: Skype SkypeOut płatności - statystyka
    Od: BWWald <b...@p...onet.pl>

    TomekD napisał(a):
    > No to jak jest z tymi płatnościami za SkypeOut, proponuję bez komentarzy
    > zebrać dane...

    27 X - zakup kartą Shiti banku. Bez problemów. Przy płatności podałem
    wszystkie prawdziwe dane, łącznie z polskimi fontami w adresie. Blokada
    na karcie natychmiastowa. Po ok. 10 dniach blokada zniknęła. 12 XI
    rozliczenie transakcji.

    Waldek

  • 12. Data: 2004-11-14 20:21:42
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    BWWald <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wszystkie prawdziwe dane, łącznie z polskimi fontami w adresie. Blokada
    > na karcie natychmiastowa. Po ok. 10 dniach blokada zniknęła. 12 XI

    14.11 ok.21.18 visa classic MultiBanku -cancelled ,mam pytanie ,czy blokada
    będzie przez miesiąc czy może szybciej zejść?
    Marcin

  • 13. Data: 2004-11-14 20:22:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Dominiak <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > 14.11 ok.21.18 visa classic MultiBanku -cancelled ,mam pytanie ,czy
    > blokada będzie przez miesiąc czy może szybciej zejść?

    tydzien

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 14. Data: 2004-11-14 21:10:08
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > tydzien
    Dzięki za pocieszenie;)
    Marcin

  • 15. Data: 2004-11-15 07:16:24
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Marcin Zyla wrote:
    > Znajomy przez anonymus proxy z USA kupuje karta z multi (ostatnia trans
    > tydzień temu).

    Daj namiary na ten proxy :)

    Pozdr.
    JD

  • 16. Data: 2004-11-15 11:16:10
    Od: Marcin Zyla <m...@m...com>

    Jarek Dukat wrote:

    > Daj namiary na ten proxy :)
    >
    > Pozdr.
    > JD
    Niestety, to jest płatne proxy do czytania stron i poczty w pracy ;-)
    Pzdr M

  • 17. Data: 2004-11-15 11:54:46
    Temat: Re: Skype SkypeOut płatności - statystyka (OT)
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Marcin Zyla
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Niestety, to jest płatne proxy do czytania stron i poczty w pracy ;-)
    > Pzdr M

    Podoba mi się to:
    "Zapraszam ponownie..."
    Do czego?:-)

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 18. Data: 2004-11-15 14:00:35
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 15 Nov 2004 08:16:24 +0100, w <cn9l26$ank$1@korweta.task.gda.pl>, Jarek
    Dukat <p...@x...xx> napisał(-a):

    > Daj namiary na ten proxy :)

    Kup magazyn Internet, szukaj artykułu "Anonimowość w sieci".

  • 19. Data: 2004-11-15 16:40:23
    Od: r...@p...onet.pl

    > tydzien

    U mnie blokada byla 14 dni, w mBanku, za pierwszym razem, Cancelled, potem
    (czyli dzis) 2 kolejne razy za kazdym - Cancelled. Dane podalem bez polskich
    znakow, kraj Polska, karta Visa Classic z mBanku.

  • 20. Data: 2004-11-15 17:55:15
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No to jak jest z tymi płatnościami za SkypeOut, proponuję bez komentarzy
    > zebrać dane...

    Dziękuję wszystkim za informacje !
    Niestety ja nie potrafię dopatrzyć się jakiejkolwiek logiki w tym czy
    płatności kartowe są czy nie akceptowane przez Skype.

    Na pocieszenie jeżeli poczytać forum:
    http://www.skype.com/community/forums.html
    to okazuje się że problem dotyczy nie tylko Polski.

    Jako ciekawostka, płatności dla Skype obsługuje Bibit:
    http://www.bibit.com
    gdzie można sobie obejrzeć swoje płatności:
    https://secure.bibit.com/jsp/shopper/OrderInfo.jsp

    TomekD