    From: "TomekD" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skype SkypeOut płatności - statystyka
    Date: Sun, 14 Nov 2004 14:29:54 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@pa71.kozieglowy.sdi.tpnet.pl

    napisał w wiadomości news:cn64ba$2q6$1@news.onet.pl...

    > Pytanie - jaki kraj dales przy platnosci i czy w twoim nazwisku sa polskie
    > literki ;) I jaka sume?
    > Bo jak chciales "oszwabic" zeby nie placic VATu to moze zablokowali i po
    IP
    > i po karcie?

    Jako kraj podawałem zawsze Polskę i naliczało mi VAT.
    W nazwisko mam polskie literki, za pierwszym razem podałem jak zwykle bez,
    drugi raz próbowałem z ogonkami. Do tej pory zawsze wpisywałem bez ogonków i
    nigdy nie było problemów.
    Mowa o transakcjach zakończonych jako CANCELLED.
    Z tych transakcji mam blokady na karcie.
    Skype na FAQ twierdzi że przyczyną pojawienia się CANCELLED może być błędny
    CVC. Ich opis transakcji mnie zdziwił, bo zawsze byłem przekonany że
    akceptacja wymaga CVC jak jest podawany i sprawdzany. Trzeba będzie
    pogooglić...

    TomekD