  • Data: 2002-04-13 10:09:54
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020413090430.GI20785@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Ale wczesniej wymieniales jako _wade_ mbanku. Przepraszam, ale nawet
    > nie starasz sie byc obiektywny.

    Tak, uwazam kredyt za wade banku, gdyz marnuje on czas (a wiec i pieniedze)
    na opracowywanie procedur sluzacych nielicznym (ekarta, wypukla za
    250zl/rok, izyy, kredyt, mbiznes z potwierdzeniem notarialny - na szczescie
    zmadrzeli). Teraz pracuja juz pol roku najmniej nad karta kredytowa. Warunki
    kredytu sa nieciekawe i nie sadze, ze z KK bedzie podobnie. Jesli zapoznasz
    sie z forum mBanku to zobaczysz, ze glosow takich jest sporo. No wiec wsadza
    pewnie min. 2000 netto, zaswiadczenie o zatrudnieniu itp itd i okaze sie, ze
    % wydanych KK jest niewielki. Para w gwizdek. Wiec tak sobie mysle, ze
    obiektywnie byloby dobrze, gdyby mBank zajal sie tym, z czego moze
    skorzystac np. 70% klientow, a nie powiedzmy 10.

    Mysle, ze wielu oczekuje karty wypuklej, sporo osob widzialoby Maestro -
    choc bank tlumaczy, ze to raczej niemozliwe (BZWBK daje obie do wyboru, nie
    tylko ten bank zreszta). Tak wiec mnie chodzi o to, ze powstanie na jesieni
    KK mBanku, wielki szum, a potem malo osob bedzie z niej korzystac. Wydaje
    sie, ze gdyby mBank wzorowal sie na Multibanku to VC i VE moglaby byc i
    spokoj. KK jest bardziej wlasnie Multi potrzebna, gdyz tam (jak sadze)
    statystyczny klient ma mniej wkladu, wiec i potrzeby kredytowe tegoz sa
    wieksze niz klienta z wkladem 10000zl, ktory raczej szuka oferty kilka %
    wiecej dla siebie niz zaciaganie kredytu.

    > A co to Ciebie obchodzi? Przeciez to jest deyzja banku.

    A co mnie obchodzi konflikt w Irlandii? Tyle samo - nic, to ich sprawy - ja
    tylko komentuje sobie. Nie wolno mi?

    pzdr