  • Data: 2002-04-13 10:28:18
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020413100046.GJ20785@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Wyglad nie jest bez znaczenia. A jesli chodzi o limity - nieczesto
    > wyjmuje >1kzl.

    Ja tez nieczesto. Ale jesli zdazylo sie kilka razy. Jesli mozna cos takiego
    miec i do tego za darmo to czemu nie.

    > A kase to jak wyjmujesz z konta? Jak w startreku - jeden do przeslania?

    Najczesciej z mBanku przelew do Lukasa, a potem do bankomatu BZ WBK. Wlasnie
    przed chwila oplacilem prowizje na Allegro w necie - VE Inteligo. Po prostu
    korzystam z roznych kont/kart w zaleznosci od tego, ktora jest potrzebna.
    Niemniej wydaje na obsluge kart/rachunkow 0zl rocznie.

    > Student?

    Tak, choc juz nieuprawniony do konta. Ale ponizej 26 lat to trzeba bylo miec
    w chwili zalozenia. Poniewaz jest za darmo, wiec planuje je trzymac do
    emerytury :-)

    pzdr