  • Data: 2002-04-13 19:22:55
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:m4igbuot0opv5ua0u2bopj8jpuqpo0g8ae@4ax.com...
    > Po prostu mBankowi nie zależy byś za duzo wypłacał w bankomacie.

    Calkiem mozliwe. Zwykle jest tak, ze latwiej w cos wlozyc pieniazki niz z
    tego wyjac.

    > A co jest od wypłaty 5k w mbanku ? Jak myślisz ? :-))
    > (hint: nie VG).

    Gotowki? hmmm... 5 dni po 1000zl dziennie?

    > Dla mnie inteligo jest pomijalne.
    > Nie ma już nic czego
    > nie mam w innych bankach.

    Mozesz wskazac bank wirtualny, darmowe prowadzenie konto + karta VE bez
    limitow? Ja nie znam, ale tez nie mialem kont w wielu bankach. Chcialbym by
    moc ustalac PIN do karty tez telefonicznie, bo majac ich kilka mam nie chce
    mi sie zastanawiac ktory jest od ktorej. Naturalnie zmiana PIN chce za
    darmo. Chcialbym tez placic ta karta VE bez oplat dodatkowych w necie -
    chocby dzis placilem. Jesli znasz taki wirtualny bank to chetnie zaloze tam
    konto...

    > Co jest wstydliwego w płaceniu karta.
    > JAk rachunek bedzie na 17 zł, a będziesz miał 50
    > to taryfiarz też mioże nie mieć wydać.

    No nie wiem, moze rzeczywiscie przesadzam. Naczytalem sie, ze autoryzacja
    moze trwac dosc dlugo i tak sobie mysle, ze jak mam wydac 5zl, to szybciej
    znajde je jednak w portfelu niz zaplace karta. Poza tym jest tu jeszcze
    jeden manewr. Wynoszac z domu karte juz jest ryzyko, ze mnie ktos oskubie.
    Jesli mam zrobic zakupy za np. 40zl to jeszcze wezme karte (choc dzis
    placilem 28 z groszami). Ale jak mam zrobic zupelnie drobne, to ryzykuje
    sporo, bo przeciez moze sie okazac, ze zanim sie dodzwonie by zastrzec
    stukna mnie chocby i na dzienny limit, czyli pare tysiaczkow. A to juz kazdy
    musi sam ocenic czy warto tyle ryzykowac dla gazety na przyklad.

    > Wiesz Dziadek i wnuczek (5 i 65)
    > statystycznie mają świetny wiek (35)
    > ale żadnemu baba nie jest potrzebna.

    Mam rozumiec, ze skoro sredni wiek klienta mBanku to maja oni po 5 i 65 lat?

    > Może karta jest po to by w "rankingach" maBank nie tracił
    > punktów za brak wypukłej :-)

    Jest to prawdopodobne. Toc tu nawet ktos zwracal uwage, ze Lukas ma 2000zl
    limitu. BZ WBK tez jakos 1500 czy 2000 - to wiem na pewno. Chyba coraz
    trudniej znalezc produkt na miare mBanku.

    pzdr