  • Data: 2002-04-13 12:31:36
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    news:a9907g$mu7$1@absinth.dialog.net.pl...

    [ciach]

    Koledzy, pliz, dajcie sobie trochę luzu. Takie dyskusje i tak do niczego nie
    prowadzą. Przypominają mi się boje z gsm-l - co lepsze - Plus, Era, czy
    Idea... Każdy wybiera, co mu odpowiada i nie wiem, dlaczego uważać kogoś,
    kto uważa inaczej, jako kogoś gorszego/głupszego.

    Ja mam konto w inteligo, bo chcę mieć produkt ciut bardziej profesjonalny od
    mBanku. Suma prowizji za kilka miesięcy w inteligo wyniosła mnie jakieś 30
    PLN [sprawdziłem w historii w serwisie WWW]. Z pewnością więcej wyniosły by
    mnie telefony do mBanku z domowego telefonu. Do inteligo dzwonię dość często
    i naprawdę rzadko napotykam na niewiedzę konsultantów. Niestety w mBanku
    jest to częstsze zjawisko...

    Naprawdę dla mnie udostępnianie 0800 jest jedną z najważniejszych cech. Nie
    chodzi też o pieniądze za połączenia, ale za wygodę tego - obecnie nie chce
    mi się iść do kiosku i kupić karty teleofnicznej. Ale dostęp do inteligo mam
    z każdego telefonu, jak jestem u dziewczyny, a muszę zadzownić do banku, to
    nie muszę mieć wyrzutów, że dzwonię nie na swój koszt... To przede wszystkim
    wygoda... Dlatego w millennium płaciłem za bankolinię 2 PLN miesięcznie...

    Faktem jest debilizm tych, którzy traktują promocję inteligo, jak traktują
    [spam], ale tacy klienci są wszędzie. Czy mam zmienić sieć, bo częśc ich
    klientów to przestępcy i dresy? Czy mam uważać się za kogoś gorszego
    korzystając z internetu, gdy jest tyle lamerstwa? Chyba nie tędy droga...

    Poza tym lamerstwo z inteligo odejdzie, jak zostaną wprowadzone opłaty. I
    niech się tak w końcu stanie!!!

    Każdy wybiera sam, i niech tak zostanie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl