  • Data: 2002-04-14 08:58:40
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:65ca.00002311.3cb8ac4a@newsgate.onet.pl...

    > dzwonisz do banku 3 razy dziennie ;) czy biore to za bardzo doslownie...

    Wziąłeś troszkę zbyt dosłownie.

    Choć czasami, jeżeli potrzebuję sprawdzić, czy wpłata przyszła, to nawet
    częściej [gdy nie miałem serwisu SMS, a i teraz planuję go chyba
    zlikwidować]. I mogę to bez problemu zrobić z każdej budki w ciągu pół
    minutki... [fajnie się zrymowało :)]

    Niektóre rozmowy z konsultantami są w moim przypadku dość długie... A mBank
    ma bodajże 8013xxxxx...

    Poza tym rchunek z telefonu domowego jest już i tak na tyle duży, że
    wystarczy... Z komórki dzwonić raczej nie będę, chyba, że będzie gardłowa
    sprawa...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara