  • Data: 2002-04-13 16:19:23
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Apr 2002 09:51:57 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:
    >Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >2zl? Pomijalna rzecz, skoro oszczedzam 250zl/rok w stosunku do mBanku.

    Nie 2 zł.
    Iość wypłat x 2zł
    Wybranie 5k to nie jest jedna wypłata.

    Nie musisz wydawać 250 zł by zrobić to w mBanku.

    >W opcji 3 karta Inteligo jest bez limitow. W opcji dwa (standardowa) 5000zl
    >wyplat gotowkowych, opcja 1 - 1000zl. Da sie.

    Ok.
    płacisz za to prowizją za wypłatę
    oraz nizszym oprocentowaniem
    (chyba nei wierzysz w 10 %).

    >:-))

    :-) ?
    Po prostu mBankowi nie zależy byś za duzo wypłacał w bankomacie.

    1k w bankomacie 5k w sklepie reszta przelewem w marmurku.
    Taka jest strategia. (za to wypłaty w bankomacie są bezpłatne).
    90 % klientów to wystarcza albo potrafią z tym żyć.

    Instrumantalnie traktujesz VG i opłatę za nią.
    Na pewno nie ma sensu wydawać 250 zł
    by czasem wybrać 5k.

    >od tego jest VC debet - np. 35zl/rok w Multibanku. Drogo Ci wychodza te
    >taksowki jesli specjalnie dla nich masz golda.

    Skoro w inteligo do zapłaty w taksówce służy VC multiBanku :-))
    to o co Ci właściwie chodzi ?
    A co jest od wypłaty 5k w mbanku ? Jak myślisz ? :-))
    (hint: nie VG).

    >pomijalne.

    Dla mnie inteligo jest pomijalne.
    Nie ma już nic czego
    nie mam w innych bankach.

    >Nie, zamierzam zastrzec karte w budce telefonicznej, gdy skradziono mi
    >portfel, a tam tez trzymam karte telef. Powiedzmy o 2:00 w nocy nie bede
    >stukal do drzwi ludziom, "bo wie Pani, jest taka sprawa, mam mBank i..."

    999 ? :-)

    >OK. Ile kosztuje ta taksowka, przecietny kurs, ha? 10 zl, 50 zl? Rozumiem,
    >ze juz nawet tych 50zl nie masz w kieszeni. Ja mieszkam w niewielkim miescie
    >i przejechanie taryfa to 10-20zl. Placic zlota karta rachunek za 15zl?
    >Wstydzilbym sie troche...

    Jak potrzebuję 5k, to też mam je w kieszeni :-))

    Co jest wstydliwego w płaceniu karta.
    JAk rachunek bedzie na 17 zł, a będziesz miał 50
    to taryfiarz też mioże nie mieć wydać.

    >Gdzies wyzej w watku wyszlo, ze statystyczny klient mBanku ma 10000zl w nim,
    >Inteligo troche mniej. Naprawde myslisz, ze im jest potrzebny kredyt? Bo
    >mnie sie wydaje, ze raczej zaciekawiloby ich atrakcyjniejsza forma
    >ulokowania oszczednosci. Ktos kto trzyma przy dzisiejszych stopach
    >procentowych pieniedze w banku nie nalezy chyba do grupy ledwo wiazacej
    >koniec z koncem.

    Statystyli, to jeden z wyższych stopni kłamstwa.

    Wiesz Dziadek i wnuczek (5 i 65)
    statystycznie mają świetny wiek (35)
    ale żadnemu baba nie jest potrzebna.

    >Wiem, ale nie ma wyjscia, jesli chcesz miec dostep do gotowki. 250zl/rok by
    >wyplacic 4000zl to glupie.

    Masz wyjście tylko nie chce Ci sie ruszyć głową.

    > Placenie w taksowce jak mozna miec inna wypukla
    >za 35zl/rok tez chyba nie bardzo madre. Wiec... hmm... po grzyba ta karta?

    A wiesz dlaczego taternik chodzi w góry ?

    Może karta jest po to by w "rankingach" maBank nie tracił
    punktów za brak wypukłej :-)

    BAH