  • Data: 2002-04-14 11:09:43
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Apr 2002 21:22:55 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Calkiem mozliwe. Zwykle jest tak, ze latwiej w cos wlozyc pieniazki niz z
    >tego wyjac.

    >Gotowki? hmmm... 5 dni po 1000zl dziennie?

    kiepsko kombinujesz :-)

    >Mozesz wskazac bank wirtualny, darmowe prowadzenie konto + karta VE bez
    >limitow?

    VE bez limitów, to wg mnie nie jest najlepszy pomysł.
    To jest niebezpieczny pomysł.

    > Ja nie znam, ale tez nie mialem kont w wielu bankach. Chcialbym by
    >moc ustalac PIN do karty tez telefonicznie, bo majac ich kilka mam nie chce
    >mi sie zastanawiac ktory jest od ktorej. Naturalnie zmiana PIN chce za
    >darmo.

    Napiszę jek Ty: "pomijalne"

    >Chcialbym tez placic ta karta VE bez oplat dodatkowych w necie -
    >chocby dzis placilem. Jesli znasz taki wirtualny bank to chetnie zaloze tam
    >konto...

    W innym banku mam inną kartę, którą mogę płącić w necie.
    jest też jeszcze OnetPortfel (może się kiedyś rozwinie).

    >No nie wiem, moze rzeczywiscie przesadzam. Naczytalem sie, ze autoryzacja
    >moze trwac dosc dlugo i tak sobie mysle, ze jak mam wydac 5zl, to szybciej
    >znajde je jednak w portfelu niz zaplace karta.

    W taryfie autoryzacja jest dość szybka :-))

    > Poza tym jest tu jeszcze
    >jeden manewr. Wynoszac z domu karte juz jest ryzyko, ze mnie ktos oskubie.
    >Jesli mam zrobic zakupy za np. 40zl to jeszcze wezme karte (choc dzis
    >placilem 28 z groszami). Ale jak mam zrobic zupelnie drobne, to ryzykuje
    >sporo, bo przeciez moze sie okazac, ze zanim sie dodzwonie by zastrzec
    >stukna mnie chocby i na dzienny limit, czyli pare tysiaczkow.

    Kiepsko gospodarujesz kartami.
    Zakładasz eMax i trzymasz na nim 50 zł.
    Z taką kartą na parę tysiaków Cię nie stukną.
    (a innym razem się przyda do wypłaty 1000
    - jak będzie tyle na koncie).
    Tak samo dobrze sprawdzi sie VE Lukasa czy LGnet.

    >A to juz kazdy
    >musi sam ocenic czy warto tyle ryzykowac dla gazety na przyklad.

    Nie mam oporów by wychodzić na miasto mając 50-100 zł w portfelu,
    to dlaczego mam mieć wychodząc z kartą VE podpiętą do
    konta o saldzie 50 zł ?
    Dużo większe obawy miałbym z VC.

    >Mam rozumiec, ze skoro sredni wiek klienta mBanku to maja oni po 5 i 65 lat?

    Masz wyciągnąć wniosek odnośnie
    przeciętnego salda oraz do czego prowadzi
    bezrefleksyjne traktowanie statystyki.

    >Jest to prawdopodobne. Toc tu nawet ktos zwracal uwage, ze Lukas ma 2000zl
    >limitu. BZ WBK tez jakos 1500 czy 2000 - to wiem na pewno. Chyba coraz
    >trudniej znalezc produkt na miare mBanku.

    Dla mnie limit 1k w bezpłatnym bankomacie jest ok
    i nie zamieniłbym go na płatne 3k.

    czy tak trudno Ci pojąć, że mBank do tych wypłat
    w Euronecie dopłaca.
    Większe wypłaty, to większe koszty
    i związane z tym konsekwencje.

    BAH