  • 21. Data: 2004-01-23 06:37:09
    Temat: Re: Prawie przegapiłem migrację ;-)
    Od: ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:buoqci$h0g$1@news.onet.pl...

    > Uzytkownik ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > A w ING BSK jaka miales ???? Za mala ???
    > W PKO BP bedziesz mial identyczna, jak nie mniejsza:-(
    >
    > Napisz w poniedzialek, ze nadal jestes "po wrazeniem" PKO BP i
    obrzydzeniem
    > do ING BSK.

    Napiszę już dziś...
    Po ponad 3 latach w ING zaoferowano mi kredyt odnawialny w wysokości
    max.950(!!!) złotych.
    W ten wtorek założyłem konto w PKO BP z przeniesieniem historii za 6
    miesięcy i złożeniem wniosku o KK.
    Wczoraj, czyli nazajutrz od założenia konta PRZYZNANO mi kredyt odnawialny w
    wysokości 6.000 złotych.
    Czy ktoś poza mną widzi na tym polu różnicę między PKO a ING?
    Potrzebowałem pilnie pieniędzy na zamianę mieszkanie i w PKO je otrzymałem
    od ręki.
    Dlatego nadal jestem pod wrażeniem PKO i brzydzę się ING, z którego byłem
    zadowolony dopóty dopóki nie używałem tylko i wyłącznie ING OnLine do
    kontaktów z tym bankiem.

    --
    Michal Gabrys
    michal(malpeczka)ftv(kropa)pl

  • 22. Data: 2004-01-23 12:42:14
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

> [...]
    > Dlatego nadal jestem pod wrażeniem PKO i brzydzę się ING, z którego byłem
    > zadowolony dopóty dopóki nie używałem tylko i wyłącznie ING OnLine do

    Witam, ja też znikam z ING... trochę im szkoda, bo miałem tam konto Prestiż,
    ale nic to nie oznacza... żadnego lepszego traktowania.
    A teraz czekam 7-my dzień na opinię bankową o prowadzeniu rachunku i limitu
    w ING (potrzebuję żeby przenieść limit i rachunek z ING do innego banku) -
    to skandal, że tak długo. Zgadzam się, że dopóki kontakt z tym bankiem
    odbywał się poprzez INGBankOnLine to było OK - odwiedziny w oddziale
    doprowadzają mnie do pasji... kolejek nie ma, ale mentalność ludzi i
    procedury mnie wykańczają! BTW czy ktoś wie gdzie zadzwonić do centrali ING
    aby wyjaśnić dlaczego tak długo trwa przygotowanie opinii??
    Grzegorz

  • 23. Data: 2004-01-23 13:05:10
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

> [...]
    ING
    > aby wyjaśnić dlaczego tak długo trwa przygotowanie opinii??

    zapomniałem dodać: trochę szkoda mi tej decyzji, bo kiedyś obsługa w moim
    oddziale była super... w międzyczasie zmienili połowę pracowników i teraz
    gdy czekam 7-my dzień opinię pani mnie obsługująca prawie z łzami w oczach
    mówi mi lojalnie, że jeszcze pół roku temu rzeczywiście było inaczej, na
    taką opinię czekało się 1-2 dni i wogóle było mniej zamieszania ... BTW
    zastanawiam się co się w tym banku dzieje? jakieś cięcia wśród pracowników i
    dlatego nie wyrabiają z obsługą? szkoda mi tych ludzi... ktoś kto się kiedyś
    przykładał do pracy może czuć się oszukany, bo teraz rozzłoszczeni klienci
    się na tych pracownikach wyżywają... a wina pewnie leży gdzieś wśród kadry
    zarządzającej bankiem...
    Eh... szkoda gadać - pozdrawiam, Grzegorz.
    Znam taki oddział ING w Krakowie, że z chęcią bym się tam przeniósł, bo
    pracownicy się naprawdę starają - jz jednym z nich się kedyś zgadałem po
    drodze do pracy... wygląda na to, że odejdzie do innego banku... jak zresztą
    inni wartościowsi pracownicy...
    Oczywiście to nie jest reguła, może to tylko problem jednego oddziału luib
    regionu... w każdym razie klamka zapadła - znikam z tego banku.
    Pozdrawiam,
    Greg

  • 24. Data: 2004-01-24 21:23:58
    Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Oczywiście to nie jest reguła, może to tylko problem jednego oddziału luib
    > regionu... w każdym razie klamka zapadła - znikam z tego banku.

    Witam.
    Problem ING tkwi w kadrze zarzadzajacej. Wiem to, ponieważ niedawno jeszcze
    byłam pracownikiem tego banku. Po pierwsze sama gora nie ma zielonego
    pojecia co sie dzieje na dole, a po drugie w ostatnim czasie zwolniono ponad
    700 pracownikow zeby zmniejszyc koszty. W tym banku nie docenia sie ludzi
    ani ich wkladu i zaangazowania. Wszyscy wartosciowi ludzie i majacy choc
    troche oleju w glowie odchodza stamtad jak tylko maja okazje. Dlatego nie
    dziwcie sie, że poziom obslugi spada, bo poprostu brakuje ludzi, a do tego
    ludzi, ktorzy sie znaja na tym co robia. Moglabym powiedziec jeszcze duzo
    wiecej, ale nie bede do reszty psuc opini tej instytucji.

    Pozdrawiam,
    Gosia

  • 25. Data: 2004-01-24 21:27:20
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2004 22:23:58 +0100, Gosia napisal/a:

> [...]
    > zielonego pojecia co sie dzieje na dole, a po drugie w ostatnim czasie
    > zwolniono ponad 700 pracownikow zeby zmniejszyc koszty.

    Niestety teraz chyba wszystkie banki(i nie tylko banki) chca
    oszczędzać.....

    KL

  • 26. Data: 2004-01-24 21:30:16
    Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > ludzi, ktorzy sie znaja na tym co robia. Moglabym powiedziec jeszcze duzo
    > wiecej, ale nie bede do reszty psuc opini tej instytucji.

    Dodam jeszcze, ze odeszlam krotko zanim zaczeli zwalniac i zrobilam to z
    wlasnej nieprzymuszonej woli, aby w koncu doceniono to o potrafie. A to co
    napisalam to nie tylko moja opinia, ale takze wiekszosci tam pracujacych
    ludzi.

    Pozdrawiam
    Gosia

  • 27. Data: 2004-01-24 21:32:14
    Temat: Re: Prawie przegapi3em migracje ;-)
    Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl>

    > Niestety teraz chyba wszystkie banki(i nie tylko banki) chca
    > oszczędzać.....
    >
    > KL

    nalezy nawet oszczedzac, ale z glowa...

    G.

  • 28. Data: 2004-01-25 10:30:18
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

> [...]
    > pojecia co sie dzieje na dole, a po drugie w ostatnim czasie zwolniono ponad

    ....zdarza się też że przyjmujš nowych ;)