  • 1. Data: 2004-01-22 02:08:30
    Temat: VW Bank: dwa konta na raz, ktos probował?
    Od: "Hidie" <h...@o...pl>

    Witam,

    właśnie brnę przez strony VWB direct i chcę ząlożyć od razu dwa rachunki, plus
    konto i e-direct
    czy wystarczy wypełnić dwa razy formularz?
    zadziała? ktoś tak zrobił?
    jakieś komentarze?
    pozdrawiam

    Hidie

  • 2. Data: 2004-01-22 06:35:30
    Temat: Re: VW Bank: dwa konta na raz, ktos probował?
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

> [...]
    plus
    > konto i e-direct
    > czy wystarczy wypełnić dwa razy formularz?

    Chyba kazdy zaklada w VW 2 rachunki, to takie odpowiedniki ekonta i emaxa w
    mbanku.

    GP

  • 3. Data: 2004-01-22 08:09:01
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Chyba kazdy zaklada w VW 2 rachunki, to takie odpowiedniki ekonta i emaxa
    > mbanku.
    >
    > GP

    ja mam tylko jeden i wystarczy

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 4. Data: 2004-01-22 09:39:20
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

> [...]
    plus
    > konto i e-direct
    > czy wystarczy wypełnić dwa razy formularz?

    Ja tak zakładałem, żadnych problemów nie było.
    Poszło szybko i sprawnie. Cała procedura jakieś 2 tygodnie.
    Pozdr.
    Michał Masłowski

  • 5. Data: 2004-01-22 12:50:02
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    Hidie wrote:

> [...]
    > konto i e-direct
    > czy wystarczy wypełnić dwa razy formularz?

    ja tak zakladalem. Nie bylo problemow - one zaczynaja sie pozniej :)
    Musisu uzbroic sie w cierpliowsc. Poczytaj sobie archiwum grupy to
    bedziesz wiedzial ze teraz poczekasz ( u mnie rowniotko miesiac - mimo
    ze ich poganialem)
    Ale za to do mnie przyszla przesylka o dziwo nie uszkodzona. czulem
    podstep i sie nie przeliczylem pieniadze ktore przelalem probnie jakos
    nie moga dojsc na moje e-konto.

    maciek