  • 1. Data: 2004-01-21 19:21:21
    Temat: Re: pioneer w pln
    Od: "Artur P." <a...@n...pl>

    > Zakupilem jednostki uczestnictwa w Pioneer Obligacji Dolarowych Plus
    FIO -
    > A, placac w dolarach. Tymczasem Pioneer mi do domu przyslal wartosc
    wyrazona
    > w PLN. Czy to jest ok ? Myslalem, ze skoro wplacilem w dolarach to bede
    > obserwowal spokojnie uzyskane wyniki w USD tego funduszu, nie przejmujac
    sie
    > wachaniami waluty. Czy teraz bede musial sam sobie przeliczac, zeby
    poznac
    > wartosc swojej jednostki w USD ?

    Przepraszam, że zadam zapewne głupie pytanie, ale w jaki sposób można
    kupić jednostki uczestnictwa w funduszu powierniczym?
    pozdr

    --
    Artur P.

  • 3. Data: 2004-01-28 19:40:20
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv9248$8o5$...@a...news.tpi.pl,
    Artur P. <a...@n...pl>:

    > Przepraszam, że zadam zapewne głupie pytanie, ale w jaki sposób można
    > kupić jednostki uczestnictwa w funduszu powierniczym?
    > pozdr

    Kazde TFI (Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, bo tak sie teraz oficjalnie
    nazywaja powiernicze) ma siec dystrybucji, z reguly domy maklerskie
    wybranych bankow, czasem prowadzi dystrybucje bezposrednia, czasem przez
    efund (platforma internetowa).

    Najkorzystniej, bo bez prowizji, jest w SFI mBanku lub CO MultiBanku, o ile
    wybierzesz cos z tam oferowanych funduszy (obecnie ponad 30, w obu to samo).

    No i sie przelewa na konto Agenta Transferowego danego FI, i juz sie
    kupilo.

    --
    Robert