eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrawie przegapiłem migrację ;-) › Re: Prawie przegapiłem migrację ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!news.man.poznan.pl!news.man.torun.pl!news.in
    telink.pl!not-for-mail
    From: "Gosia" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prawie przegapiłem migrację ;-)
    Date: Sat, 24 Jan 2004 22:23:58 +0100
    Organization: INTELINK - http://www.intelink.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <buuost$mat$1@h.intelink.pl>
    References: <buo1q7$bi5$1@nemesis.news.tpi.pl> <buo51o$6m6$1@news.polbox.pl>
    <buobec$829$1@nemesis.news.tpi.pl> <buob88$lf6$3@wulkan.npnet.org>
    <buodud$rl7$1@atlantis.news.tpi.pl> <buofom$4d7$1@wulkan.npnet.org>
    <buoga9$bbc$1@atlantis.news.tpi.pl> <buoqci$h0g$1@news.onet.pl>
    <buqfcb$811$1@nemesis.news.tpi.pl> <bur4vk$dkv$1@news.onet.pl>
    <bur6b7$c9u$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 10.12.5.2
    X-Trace: h.intelink.pl 1074980573 22877 10.12.5.2 (24 Jan 2004 21:42:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jan 2004 21:42:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2727.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:279924
    [ ukryj nagłówki ]


    > zapomniałem dodać: trochę szkoda mi tej decyzji, bo kiedyś obsługa w moim
    > oddziale była super... w międzyczasie zmienili połowę pracowników i teraz
    > gdy czekam 7-my dzień opinię pani mnie obsługująca prawie z łzami w oczach
    > mówi mi lojalnie, że jeszcze pół roku temu rzeczywiście było inaczej, na
    > taką opinię czekało się 1-2 dni i wogóle było mniej zamieszania ... BTW
    > zastanawiam się co się w tym banku dzieje? jakieś cięcia wśród pracowników
    i
    > dlatego nie wyrabiają z obsługą? szkoda mi tych ludzi... ktoś kto się
    kiedyś
    > przykładał do pracy może czuć się oszukany, bo teraz rozzłoszczeni klienci
    > się na tych pracownikach wyżywają... a wina pewnie leży gdzieś wśród kadry
    > zarządzającej bankiem...
    > Eh... szkoda gadać - pozdrawiam, Grzegorz.
    > Znam taki oddział ING w Krakowie, że z chęcią bym się tam przeniósł, bo
    > pracownicy się naprawdę starają - jz jednym z nich się kedyś zgadałem po
    > drodze do pracy... wygląda na to, że odejdzie do innego banku... jak
    zresztą
    > inni wartościowsi pracownicy...
    > Oczywiście to nie jest reguła, może to tylko problem jednego oddziału luib
    > regionu... w każdym razie klamka zapadła - znikam z tego banku.
    > Pozdrawiam,
    > Greg

    Witam.
    Problem ING tkwi w kadrze zarzadzajacej. Wiem to, ponieważ niedawno jeszcze
    byłam pracownikiem tego banku. Po pierwsze sama gora nie ma zielonego
    pojecia co sie dzieje na dole, a po drugie w ostatnim czasie zwolniono ponad
    700 pracownikow zeby zmniejszyc koszty. W tym banku nie docenia sie ludzi
    ani ich wkladu i zaangazowania. Wszyscy wartosciowi ludzie i majacy choc
    troche oleju w glowie odchodza stamtad jak tylko maja okazje. Dlatego nie
    dziwcie sie, że poziom obslugi spada, bo poprostu brakuje ludzi, a do tego
    ludzi, ktorzy sie znaja na tym co robia. Moglabym powiedziec jeszcze duzo
    wiecej, ale nie bede do reszty psuc opini tej instytucji.

    Pozdrawiam,
    Gosia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1