  • 1. Data: 2004-01-22 09:22:23
    Temat: Konto dla Stowarzyszenia
    Od: "Rzozak" <r...@e...lublin.pl>

    Ten temat był poruszany ostatnio w lipcu na tej grupie, ale czy może coś się
    zmieniło.
    Czy ktoś z grupowiczów może mi doradzić jakie konto najlepiej założyć dla
    Stowarzyszenia, chodzi tu o konto amatorskiej sieci komputerowej.

  • 2. Data: 2004-01-22 09:33:28
    Temat: Re: Konto dla Stowarzyszenia
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rzozak <r...@e...lublin.pl> wrote:
    > Czy ktoś z grupowiczów może mi doradzić jakie konto najlepiej założyć
    > dla Stowarzyszenia, chodzi tu o konto amatorskiej sieci komputerowej.

    specjalna oferte dla stowarzyszen i fundacji ma teraz PKO BP

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2004-01-22 09:50:10
    Od: "Rzozak" <r...@e...lublin.pl>

    napisał w wiadomości news:buo5d0$qne$1@news.onet.pl...

    > specjalna oferte dla stowarzyszen i fundacji ma teraz PKO BP
    >
    > --
    > Michal 'Amra' Macierzynski
    > www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

    pytałem ostatnio w PKO BP o takie konto ale poinformowano mnie że jedynie
    mogą mi założyć drogi "rachunek bieżący", ktoś został niedoinformowany,
    podobno millenium jest ok czy to prawda ?

  • 4. Data: 2004-01-22 10:06:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rzozak <r...@e...lublin.pl> wrote:
    > pytałem ostatnio w PKO BP o takie konto ale poinformowano mnie że
    > jedynie mogą mi założyć drogi "rachunek bieżący", ktoś został
    > niedoinformowany, podobno millenium jest ok czy to prawda ?

    http://www.pkobp.pl/misp/cel.xml

    Zle cie poinformowali - to konto jest od miesiaca mniej wiecej

  • 5. Data: 2004-01-22 10:33:08
    Od: "Rzozak" <r...@e...lublin.pl>

    napisał w wiadomości news:buo7bl$rmn$1@news.onet.pl...

    > http://www.pkobp.pl/misp/cel.xml
    >
    > Zle cie poinformowali - to konto jest od miesiaca mniej wiecej
    > --

    wielkie wielkie dzięki właśnie o to się rozchodzi

  • 6. Data: 2004-01-27 09:12:29
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Rzozak" <r...@e...lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś z grupowiczów może mi doradzić jakie konto najlepiej założyć dla
    > Stowarzyszenia, chodzi tu o konto amatorskiej sieci komputerowej.

    PEKAO SA. Mieliśmy tam konto też do obsługi sieci komputerowej w bloku ;)