    From: "Grzegorz" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prawie przegapiłem migrację ;-)
    Date: Fri, 23 Jan 2004 13:42:14 +0100
    Sender: g...@o...pl@w3cache.spss.pl

    > Napiszę już dziś...
    > Po ponad 3 latach w ING zaoferowano mi kredyt odnawialny w wysokości
    > max.950(!!!) złotych.
    > W ten wtorek założyłem konto w PKO BP z przeniesieniem historii za 6
    > miesięcy i złożeniem wniosku o KK.
    > Wczoraj, czyli nazajutrz od założenia konta PRZYZNANO mi kredyt odnawialny
    > wysokości 6.000 złotych.
    > Czy ktoś poza mną widzi na tym polu różnicę między PKO a ING?
    > Potrzebowałem pilnie pieniędzy na zamianę mieszkanie i w PKO je otrzymałem
    > od ręki.
> [...]
    Witam, ja też znikam z ING... trochę im szkoda, bo miałem tam konto Prestiż,
    ale nic to nie oznacza... żadnego lepszego traktowania.
    A teraz czekam 7-my dzień na opinię bankową o prowadzeniu rachunku i limitu
    w ING (potrzebuję żeby przenieść limit i rachunek z ING do innego banku) -
    to skandal, że tak długo. Zgadzam się, że dopóki kontakt z tym bankiem
    odbywał się poprzez INGBankOnLine to było OK - odwiedziny w oddziale
    doprowadzają mnie do pasji... kolejek nie ma, ale mentalność ludzi i
    procedury mnie wykańczają! BTW czy ktoś wie gdzie zadzwonić do centrali ING
    aby wyjaśnić dlaczego tak długo trwa przygotowanie opinii??
    Grzegorz