  • 11. Data: 2004-01-22 12:42:26
    Temat: Re: Prawie przegapiłem migrację ;-)
    Od: ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl>

    Uzytkownik "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisal w wiadomosci
    news:buofom$4d7$1@wulkan.npnet.org...

    > PKO BP dlatego pisze ze akurat chyba mam szczescie co do oddzialu :-)
    >
    > --
    > GideoN

    Nie strasz mnie ;-)
    Wlasnie tam sie przenioslem.
    I jak juz napisalem, pierwsze wrazenie jest jak najlepsze :)
    Na drugie wrazenie czekam do poniedzialku kiedy to sie okaze jaka mam
    zdolnosc kredytowa :))))

    --
    Michal Gabrys
    michal(malpeczka)ftv(kropa)pl

  • 12. Data: 2004-01-22 12:59:37
    Od: "KK" <n...@n...com>

    ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl> wrote in message
> [...]
    > I jak juz napisalem, pierwsze wrazenie jest jak najlepsze :)
    > Na drugie wrazenie czekam do poniedzialku kiedy to sie okaze jaka mam

    Jesli nie rajcuje CIe dostep przez net i telefon to moze to i dobry wybór.
    Choc mnie by stac nie bylo.

    Pzdr
    KK

  • 13. Data: 2004-01-22 13:21:19
    Od: ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl>

    Uzytkownik "KK" <n...@n...com> napisal w wiadomosci
    > ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl> wrote in message
    >
    > Jesli nie rajcuje CIe dostep przez net i telefon to moze to i dobry wybór.
    > Choc mnie by stac nie bylo.

    ING uzywalem tylko przez net.
    Ale teraz wybralem PKO+mBank
    Mam nadzieje ze to zda egzamin

  • 14. Data: 2004-01-22 13:31:55
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > ING uzywalem tylko przez net.
    > Ale teraz wybralem PKO+mBank
    > Mam nadzieje ze to zda egzamin

    no to ja nie wiem czy nie lepiej PKO z Inteligo....chyba ze duzo
    przelewow robisz na inne konta

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 15. Data: 2004-01-22 13:37:28
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > ING uzywalem tylko przez net.
    > Ale teraz wybralem PKO+mBank
    > Mam nadzieje ze to zda egzamin

    Ja nie rozumiem jak wogóle mozna uzywac tej polówki zestawu - PKO BP - czyli
    banku bez kanalu internetowego. Jak Ty sprawdzasz saldo, wykonujesz
    operacje? Dla mnie to odpada - dlatego nie rozumiem Cie :)))

    Pozdrawiam
    KK

  • 16. Data: 2004-01-22 13:57:53
    Od: ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl>

    > Ja nie rozumiem jak wogóle mozna uzywac tej polówki zestawu - PKO BP -
    czyli
    > banku bez kanalu internetowego.
    > Jak Ty sprawdzasz saldo,

    Np. skrzynka internetowa

    > wykonujesz
    > operacje?

    Spore zlecenie stale raz w miesiacu do mBanku a potem z tegoz w swiat :)

    >Dla mnie to odpada - dlatego nie rozumiem Cie :)))

    Maja placówke "za rogiem" i bankomaty, które sa mi po drodze.
    Poza tym w ING nie posiadalem zdolnosci kredytowej a w PKO podobno niezla :)

  • 17. Data: 2004-01-22 14:23:59
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Np. skrzynka internetowa

    > Spore zlecenie stale raz w miesiacu do mBanku a potem z tegoz w swiat :)

    No zalózmy. Ja mam jedno konto w Multi - i w zupelnosci mi to wystarcza.
    Calkowity koszt 4 zl miesiecznie :)

    > Maja placówke "za rogiem" i bankomaty, które sa mi po drodze.
    > Poza tym w ING nie posiadalem zdolnosci kredytowej a w PKO podobno niezla
    :)

    Sprawdz w Multi - jest kalkulator kredytu na www. Moze Ci wyjdzie. Ale
    placówka za rogiem, jesli lubisz placówki i jest pusta - moze jest i ok.
    Musialbys zmienic wogóle troche podejscie do tematu zebys z kolei Ty mnie
    zrozumial bardziej :)))

    Pozdrawiam
    KK

  • 18. Data: 2004-01-22 15:31:33
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Uzytkownik ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl> napisal w wiadomosci
    > Na drugie wrazenie czekam do poniedzialku kiedy to sie okaze jaka mam
    > zdolnosc kredytowa :))))

    A w ING BSK jaka miales ???? Za mala ???
    W PKO BP bedziesz mial identyczna, jak nie mniejsza:-(

    Napisz w poniedzialek, ze nadal jestes "po wrazeniem" PKO BP i obrzydzeniem
    do ING BSK.

  • 19. Data: 2004-01-22 21:11:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał w
    wiadomości news:buo8dm$kt2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > * w roku bieżącym - za każdy miesiąc zł 5,-
    > * w roku bieżącym - za cały rok zł 30,-
    > * w latach poprzednich - za każdy miesiąc zł 6,-
    > * w latach poprzednich - za cały rok zł 50,-
    >
    > Czyli za ostanie sześć miesięcy byłoby: 5zł+5*6zł=35zł - nawet taniej,
    > niż w PKO BP ;)

    Ja w kwestii formalnej. To nie lepiej by było wziąć za cały rok? To tylko
    30 zł.

  • 20. Data: 2004-01-22 21:44:40
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ja w kwestii formalnej. To nie lepiej by było wziąć za cały rok? To tylko
    > 30 zł.

    Sam nie wiem - stwierdzenie "w roku bieżącym" może oznaczać jedynie
    historię z miesięcy roku bieżącego, co przy 2004 dałoby niecały miesiąc
    ;) A za część 2003 mogliby chcieć 50zł - istotnie drożej ;-)

    Marek