  • 1. Data: 2004-01-22 08:01:55
    Temat: Wyciag z lokaty w otwartej kopercie!!
    Od: smarjan <s...@p...onet.pl>

    Czy ktos z Was mial takie przypadki? Sprawa jest w sumie powazna!

    Przyszlo potwierdzenie zalozenia lokaty w Nowym(w miar?)Banku.
    Koperta nawet nie byla nigdy zaklejona!

    Zastanawiam sie, czego sie domagac... Wysylania poleconym?

    Marian

  • 2. Data: 2004-01-22 08:08:30
    Temat: Re: Wyciag z lokaty w otwartej kopercie!!
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    Przyszlo potwierdzenie zalozenia lokaty w Nowym(w miarę)Banku.
    Koperta nawet nie byla nigdy zaklejona!

    Zastanawiam sie, czego sie domagac... Wysylania poleconym?

    Marian

    po co Ci papierowe potwierdzenia ?
    ja poprosilem, aby nie generowac zadnych papierowych dokumentow
    wszystko widze przeciez w sieci

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 3. Data: 2004-01-22 08:17:01
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Uzytkownik "smarjan" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Przyszlo potwierdzenie zalozenia lokaty w Nowym(w miar?)Banku.
    > Koperta nawet nie byla nigdy zaklejona!

    Mówisz o VW Bank direct? Pewnie tez im przestal klej smakowac. :-)))))))

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-01-27 08:01:29
    Od: smarjan <s...@p...onet.pl>

    Thu, 22 Jan 2004 09:08:30 +0100 "Bob" <b...@p...pl> wrote:

    > po co Ci papierowe potwierdzenia ?
    > ja poprosilem, aby nie generowac zadnych papierowych dokumentow
    > wszystko widze przeciez w sieci

    Brawo! Co za logika! (ja pier#$%^&!!)
    Domysl sie chlopie, ze jak ktos dostaje papierowe, to moze dlatego, ze
    je potrzebuje / chce.

  • 5. Data: 2004-01-27 08:01:30
    Od: smarjan <s...@p...onet.pl>

    Thu, 22 Jan 2004 09:17:01 +0100 "Wojciech Nawara"
    <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:

    > Mówisz o VW Bank direct? Pewnie tez im przestal klej smakowac. :-)))))))

    Nie. O takim banku co ma fajny internet, ale tez oddzialy ;-)
    I dlatego moga z niego korzystac takze ludzie nieuzywajacy netu.