    From: "Grzegorz" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prawie przegapiłem migrację ;-)
    Date: Fri, 23 Jan 2004 14:05:10 +0100
    Sender: g...@o...pl@w3cache.spss.pl

    > Witam, ja też znikam z ING... trochę im szkoda, bo miałem tam konto
    Prestiż,
    > ale nic to nie oznacza... żadnego lepszego traktowania.
    > A teraz czekam 7-my dzień na opinię bankową o prowadzeniu rachunku i
    limitu
    > w ING (potrzebuję żeby przenieść limit i rachunek z ING do innego
    banku) -
    > to skandal, że tak długo. Zgadzam się, że dopóki kontakt z tym bankiem
    > odbywał się poprzez INGBankOnLine to było OK - odwiedziny w oddziale
    > doprowadzają mnie do pasji... kolejek nie ma, ale mentalność ludzi i
    > procedury mnie wykańczają! BTW czy ktoś wie gdzie zadzwonić do centrali
    ING
    > aby wyjaśnić dlaczego tak długo trwa przygotowanie opinii??
    > Grzegorz

    zapomniałem dodać: trochę szkoda mi tej decyzji, bo kiedyś obsługa w moim
    oddziale była super... w międzyczasie zmienili połowę pracowników i teraz
    gdy czekam 7-my dzień opinię pani mnie obsługująca prawie z łzami w oczach
    mówi mi lojalnie, że jeszcze pół roku temu rzeczywiście było inaczej, na
    taką opinię czekało się 1-2 dni i wogóle było mniej zamieszania ... BTW
    zastanawiam się co się w tym banku dzieje? jakieś cięcia wśród pracowników i
    dlatego nie wyrabiają z obsługą? szkoda mi tych ludzi... ktoś kto się kiedyś
    przykładał do pracy może czuć się oszukany, bo teraz rozzłoszczeni klienci
    się na tych pracownikach wyżywają... a wina pewnie leży gdzieś wśród kadry
    zarządzającej bankiem...
    Eh... szkoda gadać - pozdrawiam, Grzegorz.
    Znam taki oddział ING w Krakowie, że z chęcią bym się tam przeniósł, bo
    pracownicy się naprawdę starają - jz jednym z nich się kedyś zgadałem po
    drodze do pracy... wygląda na to, że odejdzie do innego banku... jak zresztą
    inni wartościowsi pracownicy...
    Oczywiście to nie jest reguła, może to tylko problem jednego oddziału luib
    regionu... w każdym razie klamka zapadła - znikam z tego banku.
    Pozdrawiam,
    Greg