  • 1. Data: 2004-01-22 08:32:53
    Temat: Prawie przegapiłem migrację ;-)
    Od: ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl>

    Witam,
    chciałem się tylko pochwalić że powoli odchodzę z ING :)
    Wybrałem PKO BP bo już przy pierwszym kontakcie zrobili na mnie większe
    wrażenie
    niż BSK przez całe lata :)
    Jako ciekawostkę chciałem dodać że za historię z 6 miesięcy zapłaciłem 160zł
    Kto da więcej? :)

    --
    Michal Gabrys
    michal(malpeczka)ftv(kropa)pl

  • 2. Data: 2004-01-22 09:10:44
    Temat: Re: Prawie przegapiłem migrację ;-)
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl> napisała:

> [...]
    > niż BSK przez całe lata :)
    > Jako ciekawostkę chciałem dodać że za historię z 6 miesięcy zapłaciłem 160zł

    PKO BP :-)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2004-01-22 09:17:29
    Od: ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > PKO BP :-)

    Eeee tam...nie zniechęcisz mnie :)
    W PKO BP koszt historii to 10zł za mies.=6*10=60zł :-)
    Daleko im do ING :-)

  • 4. Data: 2004-01-22 09:22:56
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > PKO BP :-)

    e chyba nie :-) to nawet PEKAO SA chyba by nie przebilo, choc z nimi to
    nie wiadomo :-)

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 5. Data: 2004-01-22 09:28:25
    Od: "KK" <n...@n...com>

    ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl> wrote in message
    > Witam,
    > chciałem się tylko pochwalić że powoli odchodzę z ING :)
    > Wybrałem PKO BP bo już przy pierwszym kontakcie zrobili na mnie większe
    > wrażenie

    Cieszymy się razem z Tobą, choć też łączymy się w bólu ;))))

    Pzdr
    KK

  • 6. Data: 2004-01-22 10:23:03
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    GideoN dnia 2004-01-22 10:22 napisał(a) co następuje:

    > e chyba nie :-) to nawet PEKAO SA chyba by nie przebilo, choc z nimi to
    > nie wiadomo :-)

    E tam:

    Za sporządzenie zestawienia obrotów w formie wydruku komputerowego (za
    okres dłuższy niż 30 dni)
    * w roku bieżącym - za każdy miesiąc zł 5,-
    * w roku bieżącym - za cały rok zł 30,-
    * w latach poprzednich - za każdy miesiąc zł 6,-
    * w latach poprzednich - za cały rok zł 50,-

    Czyli za ostanie sześć miesięcy byłoby: 5zł+5*6zł=35zł - nawet taniej,
    niż w PKO BP ;)

    Marek

  • 7. Data: 2004-01-22 11:17:43
    Od: ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl> wrote in message
    >
    > Cieszymy się razem z Tobą, choć też łączymy się w bólu ;))))

    Ani słowa o PKO proszę :))))))))

  • 8. Data: 2004-01-22 11:18:35
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Ani słowa o PKO proszę :))))))))
    >
    > --
    > Michal Gabrys
    > michal(malpeczka)ftv(kropa)pl

    ja tam na moj oddzial nie narzekam, mam chyba cholerne szczescie, a moze
    to dlatego ze zadko w ogole do nich chodze

  • 9. Data: 2004-01-22 11:56:43
    Od: ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisał w wiadomości

    > ja tam na moj oddzial nie narzekam, mam chyba cholerne szczescie, a moze
    > to dlatego ze zadko w ogole do nich chodze

    A jaki bank jeśli można wiedzieć?

  • 10. Data: 2004-01-22 12:35:37
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>