  • 1. Data: 2004-01-21 23:54:11
    Temat: BPH sezam pytanie techniczne
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

    w poprzedniej wersji systemu uzywana byla java microsoftu
    Bedac na danej stronie nie mozna bylo cofnac do strony poprzedniej (back -
    wstecz?) - o ile pamietam wyskakiwal komunikat, ze strona wygasla

    Obecnie (w nowym sysytemie) mozna cofac wstecz (back) okno przegladarki -
    inna java jest uzywana? Czy to nie stwarza jakiegos zagrozenia?

    Ciekawe dlaczego zrezygnowali z hasla maskowanego przy logowaniu?

    JerzyR

  • 2. Data: 2004-01-22 00:12:41
    Temat: Re: BPH sezam pytanie techniczne
    Od: "michał" <S...@g...pl>

> [...]
    >
    > Obecnie (w nowym sysytemie) mozna cofac wstecz (back) okno przegladarki -
    > inna java jest uzywana? Czy to nie stwarza jakiegos zagrozenia?

    to nie problem javy.... a m.in. zapisywania stron www na Twoim dysku.... a
    zagrozenie jakies tam to stwarza...

    > Ciekawe dlaczego zrezygnowali z hasla maskowanego przy logowaniu?

    przy logowaniu widzisz swoje haslo zamiast gwiazdek?????

    pzdr,
    michal

  • 3. Data: 2004-01-22 09:22:27
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    JerzyR <j...@n...klub.chip.pl> wrote:
    > Ciekawe dlaczego zrezygnowali z hasla maskowanego przy logowaniu?

    Mnie to logowanie niektórymi literkami strasznie wkurzało - musiałem sobie
    w myślach hasło literować. Gdy wpisuję całe hasło, to robię to jednym
    ruchem palców i wtedy robię to dużo szybciej - również podpatrzeć z
    klawiatury jest dużo trudniej niż przy wstukiwaniu pojedynczych liter.

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 4. Data: 2004-01-22 16:09:46
    Od: "Dawid Szczęch" <d...@p...fm>

> [...]
    > ruchem palców i wtedy robię to dużo szybciej - również podpatrzeć z
    > klawiatury jest dużo trudniej niż przy wstukiwaniu pojedynczych liter.

    A który rodzaj logowania się do systemu jest bezpieczniejszy - poprzedni czy
    obecny - mam na mysli sytuację w której ktoś wgra jakiegoś trojana na mojego
    PC-ta ?? Drugie pytanie może trochę prozaiczne albo śmieszne ale po co jest
    obrazek klawiatury przy logoowaniu się. Po jej nacisnięciu pokazuje się
    okienko z klawiaturą, - Wie Ktoś po co ???

    Pozdrawiam
    DS

  • 5. Data: 2004-01-22 16:29:50
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > to nie problem javy.... a m.in. zapisywania stron www na Twoim dysku.... a
    > zagrozenie jakies tam to stwarza...
    ale ja niczego w komputerze nie zmienialem i teraz moge cofnac a poprzednio
    nie moglem...
    tzn, co haslo jest zapsisywane na dysku? niemozliwe

    > przy logowaniu widzisz swoje haslo zamiast gwiazdek?????
    nie widze - zreszta uzywam tej klawiaturki wirtualnej

    JerzyR

  • 6. Data: 2004-01-22 16:47:08
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > obrazek klawiatury przy logoowaniu się. Po jej nacisnięciu pokazuje się
    > okienko z klawiaturą, - Wie Ktoś po co ???

    to jest wirtualna klawiatura - jak masz trojana co zapisuje kody klawiszy to
    lepiej uzywac tej wirtualnej klaw. bo ruchu myszy nie sledzi raczej...

    JerzyR

  • 7. Data: 2004-01-22 16:50:50
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > ale ja niczego w komputerze nie zmienialem i teraz moge cofnac a
    poprzednio
    > nie moglem...

    To nie Twoja wina ;-) Bank zmienil mozliwosc zapisywania stron na twardym
    dysku komputera.

    > tzn, co haslo jest zapsisywane na dysku? niemozliwe

    nie, haslo nie jest.. tylko strony jak juz...

    pzdr,
    michal

  • 8. Data: 2004-01-22 16:53:51
    Od: "Dawid Szczęch" <d...@p...fm>

    > to jest wirtualna klawiatura - jak masz trojana co zapisuje kody klawiszy
    > lepiej uzywac tej wirtualnej klaw. bo ruchu myszy nie sledzi raczej...
    >
    > JerzyR

    Czyli zapobiegawczo zawsze i wszedzie najlepiej używać wirtualnej
    klawiaturki :)

    Pozdrawiam
    Dawid S.

  • 9. Data: 2004-01-22 17:41:58
    Od: "666" <j...@n...gazeta.pl>

    A ja jestem jeszcze ciekaw, czy żeby sie zalogowac do tego Waszego sezama to czy
    trzeba mieć włączone cookies i czy jesli tak, a nie byłyby włączone, to czy sezam o
    włączenie cookies grzecznie poprosi czy bedzie wyrzucał klienta do urobionej smierci
    nie informując dlaczego?
    JaC

  • 10. Data: 2004-01-22 18:28:51
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

[...]