  • 11. Data: 2008-11-08 20:40:00
    Temat: Re: Pekao - miarka sie przebrala
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 08 Nov 2008 17:33:47 +0100, M_L napisał(a):

    > Mam identycznie, od kwietnia leży reklamacja za naliczenie odsetek w tej
    > samej sytuacji.

    Najfajniej wyglądało dopisanie tych odsetek bezpośrednio nad informacją że
    jeśli termin spłaty przypada na dzień wolny od pracy to terminem jest
    najbliższy dzień roboczy ;)

    > Karty nie zamknąłem ale przestałem używać. Do tego dalej nie doczekałem
    > się podglądu karty w internecie (przyszedłem tam ze starego BPH).

    O, u mnie to samo - zero informacji o dostępie WWW. Choć jak popatrzę jakie
    cyrki musiał przejść kolega który jednak u nich został po wciągnięciu z BPH,
    to i tak bym się na taką gimnastykę nie zdecydował ;)

    Ciekawe czy naliczą mi opłatę za wznowienie, będzie jeszcze zabawniej :>

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 12. Data: 2008-11-09 12:57:26
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Dla tego komunistyczno-włoskiego g... to normalka.
    JaC

    -----

    > W październiku zleciłem do realizacji przelew zdefiniowany na konto karty
    kredytowej w innym banku, na które to konto nieraz
    robiłem przelewy.
    > Dostałem smsa, że przelew został wykonany.
    > Wszedłem na Pekao24 i widzę, że mój przelew wrócił.
    > Jako powód podano zły numer konta odbiorcy.
    > Podano oczywiście ten rzekomo zły numer.
    > Tylko, że to jest dobry numer, na który jak wcześniej napisałem, były już robione
    przelewy. Na infolinii Pekao nie potrafiono mi
    wytłumaczyć dlaczego tak się stało.
    > Nie potrafiono także wytłumaczyć dlaczego nie zostałem powiadomiony o
    niezrealizowaniu przelewu, chociaż mam takie powiadomienie
    zamówione.

  • 13. Data: 2008-11-09 15:37:36
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

    Dziwi mnie że jest jeszcze tylu frajerów by płacić olbrzymie prowizje dla tego Banku

    dopiero jak ich coś wkurzy szukają innego rozwiązania u konkurencji

    a pytanie do Was co robiliście przez te ostanie lata?

    konta u konkurencji już dawno są za darmo, net też jest lepszy (prawie
    wszędzie), kredyty tańsze a lokaty wyżej oprocentowane....

    a ile w PEKAO mają klientów???? = frajerów , którzy na własną prośbę dają się
    okradać

    a teraz płaczecie że zostaliście "wyd....mani" bez umowy

  • 14. Data: 2008-11-09 16:20:51
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    magnat <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Dziwi mnie że jest jeszcze tylu frajerów by płacić olbrzymie prowizje dla tego
    > Banku

    Dokładnie. Niech mi ktoś poda JEDNĄ usługę którą Pekao SA ma lepszą / tańszą /
    bardziej funkcjonalną od konkurencji.

    --
    Sinus

  • 15. Data: 2008-11-09 18:06:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sinus wrote:

    > Dokładnie. Niech mi ktoś poda JEDNĄ usługę którą Pekao SA ma lepszą / tańszą /
    > bardziej funkcjonalną od konkurencji.

    oddział 2 minuty od mojego domu.

  • 16. Data: 2008-11-09 18:19:33
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

    > oddział 2 minuty od mojego domu.

    to jest argument ... o ile nie możesz wszystkiego załatwić przez net

  • 17. Data: 2008-11-09 18:56:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    magnat wrote:

    > to jest argument ... o ile nie możesz wszystkiego załatwić przez net

    z pewnych względów nie mogę.

  • 18. Data: 2008-11-09 19:34:52
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    Dnia Sun, 09 Nov 2008 12:06:41 -0600, witek napisał(a):

    > oddział 2 minuty od mojego domu.

    I to jest bardzo dobry argument który sprawia że wiele banków istnieje :)

    W miejscowości z której pochodzę ciągle nie ma żadnego bankomatu Euronetu
    - a to znakomicie utrudnia korzystanie z mBanku.

    Natomiast dwa bankomaty PKO BP + oddział banku sprawiają że Inteligo ma
    sporo sensu.

    Czynny 7 dni w tygodniu oddział Eurobanku w pobliżu również powoduje moje
    znacznie cieplejsze uczucia w stosunku do tego banku.

    IMHO to jest w ogóle bardzo silnie zaniedbana strona rozwoju sieci
    bankowej - wydłużanie godzin pracy oddziałów.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik

  • 19. Data: 2008-11-09 21:35:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grzegorz Szczepanik wrote:

    > IMHO to jest w ogóle bardzo silnie zaniedbana strona rozwoju sieci
    > bankowej - wydłużanie godzin pracy oddziałów.

    To bardzo kosztowna sprawa i niestety będzie szło w przeciwnym kierunku.

  • 20. Data: 2008-11-10 17:09:00
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    > oddział 2 minuty od mojego domu.

    I do pewnego momentu jedyny bankomat w miasteczku. W tej chwili są trzy ale
    i tak za dużego wyboru nie ma bo pozostałe to banku PKO BP i Banku
    Spółdzielczego. Konto w PKO BP wcale nie jest tańsze niż w Pekao SA. Bank
    Spółdzielczy zwany u nas filcowym albo gnojnym (obsługuje głównie rolników i
    zawsze unosi się tam specyficzny zapaszek obory) dopiero od niedawna wydaje
    karty do kont. Poza tym nie ma dostępu do konta przez internet.