  • 31. Data: 2008-11-13 18:26:48
    Temat: Re: Pekao - miarka sie przebrala
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Dlatego inne usługi mają tak drogie - muszą w końcu to robić ręcznie. :)

    I oby jak najdłużej, bo inaczej ja to będę musiał robić ręcznie. :(

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 32. Data: 2008-11-13 20:24:09
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "magnat" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Przez ostatnie lata czyli od 1994 miałem konto najpierw w PBK a potem w BPH
    > i nie miałem większych zastrzeżeń do tych banków. Dopiero w tym roku zostało
    > one przeniesione do Pekao SA. Więc nie lata a dopiero kilka miesięcy.

    ok masz rację robię Cię na szaro tylko kilka miesięcy

    gratulacje :)

  • 33. Data: 2008-11-13 21:36:57
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 13 Nov 2008 19:26:48 +0100, "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    wklepał(-a):

    >Witam.

    >I oby jak najdłużej, bo inaczej ja to będę musiał robić ręcznie. :(

    Demonizujesz - u mnie rachunki z różnymi kwotami co miesiąc są tylko dwa - za
    gaz i prąd. I tylko za prąd jeszcze nie da się płacić przez polecenie zapłaty.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 34. Data: 2008-11-13 21:46:56
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Demonizujesz - u mnie rachunki z różnymi kwotami co miesiąc są tylko dwa -
    > za
    > gaz i prąd. I tylko za prąd jeszcze nie da się płacić przez polecenie
    > zapłaty.

    U mnie chyba taxamo. Ale o co chodzi z tym demo...coś tam?

  • 35. Data: 2008-11-14 18:14:51
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 13 Nov 2008 22:46:56 +0100, "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    wklepał(-a):

    >Witam.

    >U mnie chyba taxamo. Ale o co chodzi z tym demo...coś tam?

    No, że przesadzasz, że ta usługa jest tak potrzebna. Skoro praktycznie tylko 1-2
    faktury masz do zapłacenia "ręcznie". Co innego, gdyby ich było 50 miesięcznie.
    No chyba, że ktoś np. dużo podróżuje i często nie może odebrać faktury ze
    skrzynki, to wtedy takie coś może mu się przydać.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 36. Data: 2008-11-14 20:16:57
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No chyba, że ktoś np. dużo podróżuje i często nie może odebrać faktury ze
    > skrzynki, to wtedy takie coś może mu się przydać.

    Nie tylko. Skoro rachunki przychodzą nieregularnie, to nie trzeba często
    wyjeżdżać, by trafić na taki problem...

  • 37. Data: 2008-11-14 21:43:19
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 14 Nov 2008 21:16:57 +0100, "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    wklepał(-a):

    >Nie tylko. Skoro rachunki przychodzą nieregularnie, to nie trzeba często
    >wyjeżdżać, by trafić na taki problem...

    Najmniej regularnie to przychodzą wyciagi z PEKAO. :P
    Ostatnio przeszli samych siebie - wyciąg z karty 2 dni przed terminem spłaty.

    --
    Sławomir Szyszło