  • 1. Data: 2008-11-07 07:31:27
    Temat: Bankructwio banku i co wtedy?
    Od: Miroro <m...@w...pl>

    Witam,
    nurtuje mnie jedno pytanie. Co sie dzieje jeżeli bankrutuje bank, w
    którym spłacam kredyt?
    W przypadku posiadania lokat to do pewnej kwoty wypłaty są
    gwarantowane. A co w przypadku kredytów?

    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    miroro

  • 2. Data: 2008-11-07 07:44:12
    Temat: Re: Bankructwio banku i co wtedy?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Miroro" <m...@w...pl> wrote in message
    t.googlegroups.com...
[...]

    Nie dziekuj tylko poszukaj w archiwum. Sam o tym nie tak dawno temu
    pisalem...

    MK

  • 3. Data: 2008-11-07 07:44:16
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Miroro wrote:
> [...]
    > którym spłacam kredyt?
    > W przypadku posiadania lokat to do pewnej kwoty wypłaty są
    > gwarantowane. A co w przypadku kredytów?

    Nic - najwyzej zmieni sie numer konta na ktore wplacasz raty. (zostanie
    ci podane przez synydka)

    Teoretycznie bank (syndyk) moglby probowac zerwac umowe - i chciec
    natychmiastowej wplaty calosci - ale to zadanie dla prawnikow - bo
    teoretycznie nie bardzo moze to zrobic, a wiec pewnie by sie skonczylo w
    sadzie.

    --
    Regards,
    Maverick