  • 21. Data: 2008-11-10 17:16:12
    Temat: Re: Pekao - miarka sie przebrala
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    Użytkownik "magnat" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:486e.000001a2.491703c0@newsgate.onet.pl...
    > Dziwi mnie że jest jeszcze tylu frajerów by płacić olbrzymie prowizje dla
    > tego Banku
    > dopiero jak ich coś wkurzy szukają innego rozwiązania u konkurencji
    > a pytanie do Was co robiliście przez te ostanie lata?

    Przez ostatnie lata czyli od 1994 miałem konto najpierw w PBK a potem w BPH
    i nie miałem większych zastrzeżeń do tych banków. Dopiero w tym roku zostało
    one przeniesione do Pekao SA. Więc nie lata a dopiero kilka miesięcy.

  • 22. Data: 2008-11-10 19:25:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "RK" <b...@o...pl> writes:
    [...]
    > Banku Spółdzielczego. Konto w PKO BP wcale nie jest tańsze niż w Pekao

    jak to "nie jest tańsze"?
    Możesz podać jakie operacje wykonujesz na koncie?

    KJ

  • 23. Data: 2008-11-10 20:25:45
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 9 Lis, 17:20, "Sinus" <s...@g...pl> wrote:

    > Dokładnie. Niech mi ktoś poda JEDNĄ usługę którą Pekao SA ma lepszą / tańszą /
    > bardziej funkcjonalną od konkurencji.
    >
    > --
    > Sinus
    >
    > --

    Pakiet Pomocny Elvia. Właśnie niedługo Elvia wypłaci mi 600 zł za
    opóźnienie w dostarczeniu bagażu (Bagaż się gubi raz, dwa razy w roku,
    nie wspomnę tu o wizytach hydraulika i darmowych naprawach
    instalacji). Inne konta tzw. darmowe nie mają takiego produktu.
    Jedynie Lukas i Kredyt Bank mają takie dodatki).
    Więcej z tego konta uzyskuję niż wpłacam w postaci prowizji. W wyniku
    reklamacji, z którą sobie Pekaes nie poradził, zwolnili mnie na pół
    roku z opłaty miesięcznej za tzw. niedogodności i spodowanie poczucia
    niezadowolenia z usług.
    Wspomnę jeszcze, że przy definiowaniu płatności gdzieś tam u
    teleoperatora numery konta w Pekao SA nie mają postaci typu.
    Millennium Centrum Bankowości Detalicznej czy tam BRE - Odział
    Bankowości Detalicznej, lecz, co ważne - Bank Pekao SA III Oddział w
    Kaczodołach. Kto obeznany w temacie będzie wiedział o co chodzi. Kto
    nie, niech kombinuje.

  • 24. Data: 2008-11-10 20:36:23
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 10 Lis, 20:25, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > "RK" <b...@o...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > jak to "nie jest tańsze"?
    > Możesz podać jakie operacje wykonujesz na koncie?
    >
    > KJ

    Moja mama przeniosła się z PKO BP SA (Superkonto) do Banku Pocztowego
    (Nestor) z powodu wprowadzenia 4 złotowej opłaty za tzw. stałe
    zlecenia na zmienną kwotę.
    Koszt posiadania konta w PKO BP SA wynosił:
    5,40 PLN opłata za prowadzenie konta
    2,00 PLN dostęp do usługi iPKO
    4,00 PLN ww. zlecenia stałe - telefon, prąd, gaz. (prąd i gaz co drugi
    miesiąc).
    1,50 PLN zlecenia stałe na kwotę niezmienną - kablówka, czynsz,
    fundusz remontowy.
    Razem 19,90 PLN plus opłata roczna za kartę visa electron.
    Pekao SA i ich Eurokonto Plus kosztuje znacznie mniej, bo 11,50 PLN, a
    stałe zlecenia są realizowane bezpłatnie.
    Ale Pocztowy tańszy (5 PLN) i wygodniejszy dla emeryta. Ze zleceń
    stałych się zrezygnowało i płaci się przez net.

  • 25. Data: 2008-11-11 11:38:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-11-10 21:25 k...@g...pl napisał/a:

    > Pakiet Pomocny Elvia.

    Jakie banki mają ten pakiet i ile się płaci m-cznie za to ubezpieczenie?

    --
    animka

  • 26. Data: 2008-11-11 12:38:32
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 11 Lis, 12:38, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Jakie banki mają ten pakiet i ile się płaci m-cznie za to ubezpieczenie?
    >
    > --
    > animka

    Oprócz Pekao SA taki pakiet oferuje do niektórych kont Lukas. To
    ubezpieczenie jest wliczone w miesięczną opłatę za rachunek. Nic
    dodatkowo się nie płaci. Kredyt Bank ma podobny pakiet zwany Ekstra
    Pomocą, ale ubezpieczycielem jest Warta.

  • 27. Data: 2008-11-11 19:39:51
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 10 Nov 2008 12:25:45 -0800 (PST), "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >instalacji). Inne konta tzw. darmowe nie mają takiego produktu.
    >Jedynie Lukas i Kredyt Bank mają takie dodatki).

    Miałem to konto parę lat i ni chu chu ten pakiet do niczego mi się nie przydał.
    I o czym to świadczy? Może to, że są w nim zawarte takie świadczenia, które są
    bardzo mało prawdopodobne do zrealizowania w rzeczywistości.

    Wprowadzenie tego dodatku odebrałem jako dodatkową metodę wyciągnięcia kasy z
    prowizji. Bo konta bez tego pakietu nie było.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 28. Data: 2008-11-12 07:08:05
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 11 Lis, 20:39, Sławomir Szyszło <s...@C...pl> wrote:
    > Dnia Mon, 10 Nov 2008 12:25:45 -0800 (PST), "k...@g...pl"
    > <k...@g...pl> wklepał(-a):

    > Miałem to konto parę lat i ni chu chu ten pakiet do niczego mi się nie przydał.
    > I o czym to świadczy?

    Że nie miałeś powodu do korzystania z pakietu, lub zwyczajnie nie
    miałeś świadomości, że świadczenie Ci się należy.

    Może to, że są w nim zawarte takie świadczenia, które są
    > bardzo mało prawdopodobne do zrealizowania w rzeczywistości.

    Każdy ma inną rzeczywistość i sposób życia. Jeden podróżuje dużo za
    granicę, drugi siedzi w domu. Jeden ma sprzęt domowy, media, które
    wymagają napraw, drugi nie ma.

    > Wprowadzenie tego dodatku odebrałem jako dodatkową metodę wyciągnięcia kasy z
    > prowizji. Bo konta bez tego pakietu nie było.

    Owszem, rachunek bieżący.

  • 29. Data: 2008-11-12 20:24:39
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Dokładnie. Niech mi ktoś poda JEDNĄ usługę którą Pekao SA ma lepszą /
    > tańszą /
    > bardziej funkcjonalną od konkurencji.

    Jedna a jakże genialna (w porównaniu do innych banków, bo nie genialna w
    sobie samej) - zlecenia stałe.
    Nie wiem czy jest jeszcze w Polsce bank potrafiący to zrobić w taki sposób.

    --

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 30. Data: 2008-11-13 17:37:09
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 12 Nov 2008 21:24:39 +0100, "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    wklepał(-a):

    >Jedna a jakże genialna (w porównaniu do innych banków, bo nie genialna w
    >sobie samej) - zlecenia stałe.
    >Nie wiem czy jest jeszcze w Polsce bank potrafiący to zrobić w taki sposób.

    Dlatego inne usługi mają tak drogie - muszą w końcu to robić ręcznie. :)

    --
    Sławomir Szyszło