  • 1. Data: 2008-11-07 11:35:34
    Temat: Alior - zabezpieczenie transakcji
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Przeglądam sobie demo aliorowskiego systemu transakcyjnego i w dziale
    Karty i Kredyty, przy kartach płatniczych (http://www.aliorbank.pl/
    demo/content_OF/karty/szczegoly_karta_kredytowa.html
    ) znalazłem opcję
    "zabezpieczenie transakcji". Opcja ta ma dwa stany: włączone lub
    wyłączone.
    Ciekaw jestem do czego to służy.
    Macie jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2008-11-07 11:54:13
    Temat: Re: Alior - zabezpieczenie transakcji
    Od: " " <n...@g...pl>

    tompod@ <t...@g...com> napisał(a):

    > Przegl=B1dam sobie demo aliorowskiego systemu transakcyjnego i w dziale
    > Karty i Kredyty, przy kartach p=B3atniczych (http://www.aliorbank.pl/
    > demo/content_OF/karty/szczegoly_karta_kredytowa.html
    ) znalaz=B3em opcj=EA
    > "zabezpieczenie transakcji". Opcja ta ma dwa stany: w=B3=B1czone lub
    > wy=B3=B1czone.
    > Ciekaw jestem do czego to s=B3u=BFy.
    > Macie jakie=B6 pomys=B3y?

    3D secure?