  • 1. Data: 2008-11-07 12:52:53
    Temat: Pekao - miarka sie przebrala
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    To że po przeniesieniu mego konta z BPH do Pekao obniżyła się funkcjonalność
    tego konta - zniosłem. To że przelewy z Pekao do innych banków idą nawet do
    trzech dni, także zniosłem. Pogodziłem się nawet z gorszą obsługą przez
    internet. Ale w końcu miarka się przebrała. W październiku zleciłem do
    realizacji przelew zdefiniowany na konto karty kredytowej w innym banku, na
    które to konto nieraz robiłem przelewy. Dostałem smsa, że przelew został
    wykonany. Dziś sprawdziłem konto karty i okazało się, że naliczono mi
    odsetki za niespłacone zadłużenie. Wszedłem na Pekao24 i widzę, że mój
    przelew wrócił. Jako powód podano zły numer konta odbiorcy. Podano
    oczywiście ten rzekomo zły numer. Tylko, że to jest dobry numer, na który
    jak wcześniej napisałem, były już robione przelewy. Na infolinii Pekao nie
    potrafiono mi wytłumaczyć dlaczego tak się stało. Nie potrafiono także
    wytłumaczyć dlaczego nie zostałem powiadomiony o niezrealizowaniu przelewu,
    chociaż mam takie powiadomienie zamówione. W BPH dostałbym przynajmniej smsa
    o wpłynięciu na konto kwoty przelewu i mógłbym sprawdzić co się stało. W
    Pekao o wpływach nie powiadamiają. Mogę oczywiście złożyć reklamację ale w
    tym celu mam udać się do oddziału. Udam się oczywiście, ale po to aby
    rozwiązać umowę z tym bankiem. Dziękuję.

  • 2. Data: 2008-11-07 14:31:01
    Temat: Re: Pekao - miarka sie przebrala
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 7 Lis, 13:52, "RK" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Pekao o wpływach nie powiadamiają. Mogę oczywiście złożyć reklamację ale w
    > tym celu mam udać się do oddziału. Udam się oczywiście, ale po to aby

    Złożyłbym reklamację i żądał pokrycia kosztów odsetek na karcie
    kredytowej.
    Mnie jako zadość uczynienie za pobranie prowizji za wypłatę gotówki z
    bankomatu (Pekao285) i zwrot jej dopiero po tygodniu, bank zwolnił z
    opłaty miesięcznej za rachunek na pół roku.

  • 3. Data: 2008-11-07 15:10:04
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > rozwiązać umowę z tym bankiem. Dziękuję.
    Ja im podziękowałem po 3 latach współpracy mimo że nie mialem większych
    zastrzeżeń co do obsługi konta.
    Jednakże spostrzegłem się po pewnym czasie że ich oferta jest jakby żywcem
    sprzed 15 lat i na takie robienie
    mnie w bambuko nie mogłem sobie pozwolić

  • 4. Data: 2008-11-07 15:13:42
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 7 Lis, 16:10, "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl> wrote:

> [...]
    > sprzed 15 lat i na takie robienie
    > mnie w bambuko nie mogłem sobie pozwolić

    No nie bardzo 15 lat, bo Eurokonta wprowadzili dopiero w marcu 1996
    roku :)

  • 5. Data: 2008-11-07 15:14:31
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    LW wrote:
    > Ja im podziekowa?em po 3 latach wspó?pracy mimo ?e nie mialem wiekszych
    > zastrze?en co do obs?ugi konta.
    > Jednak?e spostrzeg?em sie po pewnym czasie ?e ich oferta jest jakby ?ywcem
    > sprzed 15 lat i na takie robienie
    > mnie w bambuko nie mog?em sobie pozwoliae

    Patrzac na stopy procentowe 15 lat temu to calkiem fajnie by bylo, gdyby
    tyle dawali na lokatach. Ale obecnie jest to jeden z najgorszych
    (gorszy to min Sygma/Cetelem) bank w PL. Beton i kiepska oferta, do teg
    ostrasznie drogi.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2008-11-07 15:14:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    koniecznie złóż reklamację + domagaj się zwrotu karnej opłaty i odsetek
    (udokumentuj je jak będziesz reklamował) - bank powinien oddać i
    przeprosić + może coś jeszcze dorzuci ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-11-07 15:22:45
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    Użytkownik "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprzed 15 lat i na takie robienie
    > mnie w bambuko nie mogłem sobie pozwolić

    Ja im w grudniu podziękuję po 12 latach współpracy. Dokładnie z takiego
    samego powodu.
    Przynajmniej nagrodę za tak długie wytrzymywanie ich widzimisię i
    skandalicznie wyokich cen by dali...

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 8. Data: 2008-11-07 20:30:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 7 Nov 2008 13:52:53 +0100, RK napisał(a):
> [...]
    > trzech dni, także zniosłem. Pogodziłem się nawet z gorszą obsługą przez

    [ciach]

    > Pekao o wpływach nie powiadamiają. Mogę oczywiście złożyć reklamację ale w
    > tym celu mam udać się do oddziału. Udam się oczywiście, ale po to aby
    > rozwiązać umowę z tym bankiem. Dziękuję.

    Powiem tak... W kwietniu czy maju niesłusznie mi naliczyli odsetki na karcie
    kredytowej (wyznaczyli termin spłaty na niedzielę, spłaciłem w poniedziałek).
    Od razu złożyłem reklamację i równocześnie dyspozycję zamknięcia karty -
    oczywiście gorąco mnie przekonywali że to oczywista pomyłka i będzie
    automatycznie poprawione, że nie muszę się denerwować i w ogóle będzie
    wszystko OK. Nie uwierzyłem i podtrzymałem decyzję o likwidacji karty.

    Do dzisiaj otrzymuję wyciągi z tej karty, z nieśmiertelnymi 40zł odsetek.
    Nawet ostatnio do mnie dzwonili żądając bym uregulował płatność -
    powiedziałem żeby łaskawie się pospieszyli z reakcją na reklamację :)

    Tak więc nic a nic nie żałuję, że w marcu rozstałem się z kontem o 13letniej
    historii - może gdyby zostawili sez@m to bym się wahał, ale przy przymusowej
    przesiadce na pomyłka24 nie miałem żadnych oporów. Zwłaszcza jak próbowali
    zachęcić do pozostania... miesięcznym zwolnieniem z opłat :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 9. Data: 2008-11-08 10:38:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    Jacek Osiecki pisze:
    > Do dzisiaj otrzymuję wyciągi z tej karty, z nieśmiertelnymi 40zł odsetek.
    > Nawet ostatnio do mnie dzwonili żądając bym uregulował płatność -
    > powiedziałem żeby łaskawie się pospieszyli z reakcją na reklamację :)

    Przygotuj się na dłużej. Do mnie do dzisiaj przychodzą wyciągi z karty
    zamkniętej jakieś 3 lata temu :)

    --
    Pete

  • 10. Data: 2008-11-08 16:33:47

    Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > automatycznie poprawione, że nie muszę się denerwować i w ogóle będzie
    > wszystko OK. Nie uwierzyłem i podtrzymałem decyzję o likwidacji karty.

    Mam identycznie, od kwietnia leży reklamacja za naliczenie odsetek w tej
    samej sytuacji.
    Karty nie zamknąłem ale przestałem używać. Do tego dalej nie doczekałem
    się podglądu karty w internecie (przyszedłem tam ze starego BPH).

    --
    M_L