  • 1. Data: 2008-11-07 09:55:54
    Temat: Czy jest lepszy ror od tego w Toyota Bank?
    Od: " AUTOR" <n...@g...pl>

    oprocentowanie 3% , darmowe prowadzenie (tylko karta za 30 - 12 tys dosc
    ciezko karta zrobic)

    Pytanie mam przy okazji, czy debetowa karta toyota bank mozna placic przet net?
    Z regulaminu karty wynikaloby ze tak (bo jest napisane o transakcjach przy
    podaniu numeru karty i jej waznosci) ale wprost takiego zapisu na stronie
    banku nie znalazlem.

  • 2. Data: 2008-11-07 10:29:33
    Temat: Re: Czy jest lepszy ror od tego w Toyota Bank?
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    AUTOR wrote:
    > oprocentowanie 3% ,

    A nie 6,75%?

> [...]
    > podaniu numeru karty i jej waznosci) ale wprost takiego zapisu na stronie

    Eurobank? Karta 0,95 a reszta za free (przy 800pln/mies or 10k srodkow)

    Ja uzywam konta w BZWBK (wydajesz-zarabiasz) i jestem zadowolony,
    podobnie z mbankiem.

    Inteligo jest dla mnie najwygodniejsze, ale oferte maja kiepska - wiec
    zostaje na drobne sprawy.
    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-11-07 10:33:10
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik " AUTOR"
> [...]
    > przy
    > podaniu numeru karty i jej waznosci) ale wprost takiego zapisu na

    można, przecież to wypukła karta Visa Classic a nie VE
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-11-07 17:31:00
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Dnia 07-11-2008 o 11:29:33 Maverick <k...@n...pl>
    napisał(a):

    > A nie 6,75%?

    Tam są dwa konta. Jedno bezpłatne i z niższym oprocentowaniem, drugie
    płatne z wyższym.

  • 5. Data: 2008-11-07 23:46:18
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    VWbank ?