  • 31. Data: 2004-03-28 12:30:24
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Maarcel [Lodz] <a...@...stopce> wrote:

    > Tak mi sie przypomina z pewnego filmu:
    > "Trzeba nipisac zeby wpuszczac klientow w krawatach.
    > Klient w krawacie jest mniej awanturujacy sie"

    Racja! A także:

    Nie damy panu potwierdzenia zamknięcia i co pan nam zrobi?
    Niech pan sobie przeczyta: rachunek ma w systemie status zamknięty i to musi
    panu wystarczyć.

    :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 32. Data: 2004-03-28 15:03:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    Kamil Jonca <k...@g...pl> wrote:

    > A po co ZPO ?
    > KJ
    Za Potwierdzeniem Odbioru.
    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2004-03-28 15:05:40
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Kamil Jonca napisał:

    > A po co ZPO ?

    A jak im udowodnisz, że wysłałeś i oni odberali i skąd będziesz
    wiedział, że odebrali?

    K.

  • 34. Data: 2004-03-28 16:05:24
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Krystek wrote:

    > A jak im udowodnisz, że wysłałeś i oni odberali i skąd będziesz
    > wiedział, że odebrali?

    Jak powiedzą, ze nie odebrali/nie dotarło to złożę reklamację na poczcie.

    KJ

  • 35. Data: 2004-03-28 18:22:19
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > bardziej,
    >
    > Washko, może masz rację... ale jeszcze nie zdażyło mi się by
    > gdziekolwiek (sądy, banki, zus, spółdzielnie, urzędy, _jakiekolwiek_
    > instytucje) próbowano odmówić przyjęcia dokumentu i potwierdzenia
    > wpłynięcia na kopii.

    Dysponentki Lukasa nie przyjmują o ile wiem niestandardowych oświadczeń.

    Teoretycznie możesz mieć rację :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 36. Data: 2004-03-28 18:22:24
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel>

    > Cudzysłów niewskazany, jako że to nie jest nazwa własna, a inicjały :)

    wiem, wiem. i z pewnością Piotrowi miło, jeśli nas teraz czyta
    ;)
    pozdrowienia dla PJO

    zbyszko janke

  • 37. Data: 2004-03-28 18:31:36
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Jest tzw. metoda PJO:
    > Piszesz pismo, składasz na czworo, oklejasz brzegi taśmą i wysyłasz bez
    > koperty za potwierdzeniem.
    > Niech no ktoś teraz powie, że w kopercie była czysta kartka :-)

    A czy bank ma obowiązek przetrzymywania kopert, czy tylko zawartości ? Bo
    jeśli tylko zawartość, to może tą poskładaną kartkę wywalić i pokazać pustą
    kartkę, któa rzekomo była w kopercie [która nie została zachowana].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,
    usenet (at) nawara.info

  • 38. Data: 2004-03-28 18:37:43
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel>

    > Teoretycznie możesz mieć rację :)

    no to wszyscy mamy rację, Ty, Robert, inni ;)

    a mi pozostaje tylko (jeśli chcę zlikwidować r-k):

    1. udusić dysponenta, który nie ma upoważnienia do przyjmowania
    oświadczenia woli
    2. udusić jego przełożonego oraz:
    3. udusić każdego wyżej, np. dyrektora oddziału bądź naczelnika, bo każdy
    z nich będzie argumentował, że nie ma upoważnienia do przyjmowania
    oświadczenia woli
    4. rozstrzelać zarząd banku, radę nadzorczą, prezesa
    5. zwolnić członków RPP, zssyłka na roboty
    6. zagłosować na Andrzeja L., bo on jeden się poznał i wie, że Balcerowicz
    musi odejść

    :-)))

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 39. Data: 2004-03-28 19:14:39
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > ? Bo jeśli tylko zawartość, to może tą poskładaną kartkę wywalić i
    > pokazać pustą kartkę, któa rzekomo była w kopercie [która nie została

    Nie wiem czy ma obowiązek przechowywania kopert, ale jeżeli ich nie
    przechowuje to raczej nic nie udowodni.
    Jeżeli dojdzie do sporu to klient przedstawi dowód nadania z numerem
    przesyłki i zwrotkę. Jak bank chciałby wykazać co dostał, bez koperty z
    numerem przesyłki? Na słowo?

    Bogdan B.

  • 40. Data: 2004-03-28 19:45:32
    Od: sebol <l...@s...pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > gdziekolwiek (sądy, banki, zus, spółdzielnie, urzędy, _jakiekolwiek_
    > instytucje) próbowano odmówić przyjęcia dokumentu i potwierdzenia

    bzdura - mi odmowiono przyjecia pisma z reklamacją w banku pko b.p
    o/tychy, takze nie pozwolono rozmawiac z dyrektorem. Z doswiadczenia
    wynika ze _tylko_ forma pisemna wyslana poczta dziala na tego molocha
    wlasciwie. Na szczescie juz uciekam od tej żenady.

    --
    l...@s...pl