  • 51. Data: 2004-03-29 15:33:30
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    janke wrote:

    > "jakiś czas później" - poczta zastrzega sobie na przeprowadzenie
    > reklamacji/dochodzenia bodaj 3 miesiące... może być szybciej, ale ja
    > dwa razy reklamowałem listy polecone, i ani jednego terminu poczta nie
    > dotrzymała.

    Poczta ma termin 14 dni, a jeżeli postępowanie jest skomplikowane, to po
    uprzedzeniu reklamującego 30 dni.
    Sprawdzałem niedawno w rozporządzeniu ministra infrastuktury.
    Inna rzecz że się tym nie przejmują i od dwóch miesięcy nie wiedzą co się
    stało z moim poleconym.

    Bogdan B.

  • 52. Data: 2004-03-29 19:10:07
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Sprawdzałem niedawno w rozporządzeniu ministra infrastuktury.
    > Inna rzecz że się tym nie przejmują i od dwóch miesięcy nie wiedzą co się

    cześć Bogdan
    możesz mieć rację. ja napisałem o trzech m-cach na reklamację, bo tak mi
    powiedziano w rozmowie telefonicznej. a że tego nigdzie nie sprawdzałem, to
    mogli mi wcisnąć cokolwiek, co było dla nich wygodne. tym samym klinet (tu:
    ja) nie awanturował się przez 90 dni i mieli spokój ;)))

    pozdrowienia
    zbyszko janke

  • 53. Data: 2004-03-31 23:35:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    <j...@p...onet.pl> writes:

    > ok, gdzieś odmawiają, nie ważne gdzie - to co ma klient zrobić - on nie
    > chce za to płacić...

    Mozna sprobowac powolac kilka przypadkowych osob na swiadkow.
    Najlepiej w obecnosci notariusza.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 54. Data: 2004-04-04 06:00:52
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Krzysztof Halasa:

    > Mozna sprobowac powolac kilka przypadkowych osob na swiadkow.
    > Najlepiej w obecnosci notariusza.

    ok. pomysł dobry, ale czy nie zmierzamy (podawano przykład Lukasa
    odmawiającego zamnknięcia r-ku) do jakiegoś ogromnego, bezgranicznego
    absurdu? bo jeśli teraz bank/naczelnik powie: "dla nas jest ważny aktywny
    rachunek, a nie Pańska armia świadków i notariusz!"

    i nie jest to wcale z mojej strony czcza akademicka dyskusja - taka
    sytuacja już ma miejsce w Lukasie - ktoś nie chce, ale musi [płacić -
    przyp. by moi ;) ]
    i co teraz? zabrać ze sobą dwóch notariuszy, sędziego SN, posła z
    immunitetem i czterech łysych?
    a może butelke sarinu?

    :)
    kłaniam się
    zbyszko janke

  • 55. Data: 2004-04-04 09:36:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 4 Apr 2004 08:00:52 +0200, "janke" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >absurdu? bo jeśli teraz bank/naczelnik powie: "dla nas jest ważny aktywny
    >rachunek, a nie Pańska armia świadków i notariusz!"

    To się im mówi, że dla nich może tak, natomiast dla sądu nie. A
    prawnicy kosztują, oj kosztują.

    Nie, wysłać poleconym ZPO.
    --