  • 1. Data: 2004-03-27 08:55:10
    Temat: Likwidacja konta w PKO BP - ile czasu przelew?
    Od: "Lynch" <e...@w...pl>

    Zlikwidowalem konto w PKO BP we wtorek (23-ego) po 16-stej i podalem numer
    konta w innym banku (mBank) na ktory maja przelac pieniadze, ale jeszcze nic
    nie ma. Czy to normalne? Ile czasu bede czekal na pieniadze?

    Z gory dzieki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-03-27 10:23:09
    Temat: Re: Likwidacja konta w PKO BP - ile czasu przelew?
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > nie ma. Czy to normalne? Ile czasu bede czekal na pieniadze?

    trzeba bylo samemu zrobic przelew - zerujac konto i dopiero wtedy zamykac
    :)))

    JerzyR

  • 3. Data: 2004-03-27 11:22:39
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    Dnia 2004-03-27 09:55, Użytkownik Lynch napisał:
    > Zlikwidowalem konto w PKO BP we wtorek (23-ego) po 16-stej i podalem numer
    > konta w innym banku (mBank) na ktory maja przelac pieniadze, ale jeszcze nic
    > nie ma. Czy to normalne? Ile czasu bede czekal na pieniadze?

    30 dni, po tym czasie konto zostaje definitywnie zamknięte (obecnie jest
    uśpione) i pozostałe ewentualne środki zostają przelane na wyznaczony
    rachunek

  • 4. Data: 2004-03-29 09:48:15
    Od: "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm>

    > 30 dni, po tym czasie konto zostaje definitywnie zamknięte (obecnie jest
    > uśpione) i pozostałe ewentualne środki zostają przelane na wyznaczony
    > rachunek

    Ja również likwidowalem we wtorek, a bodajże w piątek mialem już pieniądze
    na drugim koncie. Co do tych 30 dni to mam sprzeczne informacje, bo mi pani
    z PKO mówila, że okresu wypowiedzenia jest 14 dni... W każdym razie sprawa
    jest zamknięta z bankiem, który bierze prowizję PRAWIE za wszystko ;-)

    --
    Flash [usuń NO-SPAM]

    BRAMKA SMS:
    www.wawer.sms.prv.pl