  • 1. Data: 2004-03-26 22:02:45
    Temat: gdzie najlepsze konto dolarowe?
    Od: m...@o...pl

    Witam,
    jak w tytule - potrzebuję założyć konto dolarowe. Mogą być potrzebne przelewy
    do USA i przewalutowania. Proszę o pomoc.

    dzięki,
    Maciek

  • 2. Data: 2004-03-26 22:12:43
    Temat: Re: gdzie najlepsze konto dolarowe?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    Użytkownik <m...@o...pl>:
> [...]
    > jak w tytule - potrzebuję założyć konto dolarowe. Mogą być potrzebne
    > przelewy do USA i przewalutowania. Proszę o pomoc.

    Multibank jest tu polecany.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-03-27 07:26:57
    Od: "b.szczepaniak" <l...@n...go2.pl>

    www.pekao.com.pl

    mozesz go obslugiwac internetowo (za wyjatkiem przelewów za granice), ale to
    tez sie zmini

    --
    0==]::::::::::::::>
    b.szczepaniak

  • 4. Data: 2004-03-27 09:57:45
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > jak w tytule - potrzebuję założyć konto dolarowe. Mogą być potrzebne przelewy
    > do USA i przewalutowania. Proszę o pomoc.

    Nordea. Przelewy przez internet za granice bez wizyty w banku do 10.000 USD -
    niskie chyba opłaty

    mart

  • 5. Data: 2004-03-27 20:04:17
    Od: "stefan" <b...@p...onet.pl>

    przylaczam sie do pytania, jesli ktos robil juz gdzies przelewy to prosze o
    podzielenie sie doswiadczeniami odnosnie oplat.

    Multibank:
    "Opłata za złożenie wniosku o przelew walutowy/zagraniczny" 1zł
    "Wykonanie przelewu zagranicznego" 0,25% kwoty przelewu (20-200zł)

    Pekao
    ??? nic tam NIE ma na temat kosztu przelewu za granicę!

    Nordea
    "importowe polecenia wypłaty" 0,25%, (10-150zł) (?)
    "realizacja eksportowego polecenia wypłaty" 5zł (??)

    siet!!! nie kazdy konczyl szkole ekonomiczna w moskwie!! skad mam wiedziec co
    oznaczaja te terminy, np. (multibank)
    "Wykonanie przelewu walutowego w innych bankach krajowych"
    -przeciez jak ktos chce wykonac przelew w innym banku to poprostu idzie do tego
    innego banku!! kto to wszystko wymysla???