  • 1. Data: 2004-03-27 20:21:02
    Temat: Zamknięcie Eurokonto WWW ?
    Od: VG <v...@p...wp.pl>

    Zamknięcie Eurokonto WWW ?

    Czy wypełnienie polecenia zamknięcia rach.
    przez interfejs internetowy jest wystarczajace.
    Jakie są doświadczenia w tym temacie ?

    VG

  • 2. Data: 2004-03-27 21:52:03
    Temat: Re: Zamknięcie Eurokonto WWW ?
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "VG" <v...@p...wp.pl> wrote in message
    > Zamknięcie Eurokonto WWW ?
    >
    > Czy wypełnienie polecenia zamknięcia rach.
    > przez interfejs internetowy jest wystarczajace.

    tak

  • 3. Data: 2004-03-27 22:26:40
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "VG" <v...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Zamknięcie Eurokonto WWW ?
    >
    > Czy wypełnienie polecenia zamknięcia rach.
    > przez interfejs internetowy jest wystarczajace.
    > Jakie są doświadczenia w tym temacie ?

    Poczytaj wątek "Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta".
    Sam rozpisałem się na ten temat w wątku z 27-01-2004 r. pt. "Jak
    SKUTECZNIE zamykać (długie)".

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 4. Data: 2004-03-28 00:42:51
    Od: "Janina" <k...@k...bez.syfu.chip.pl>

    > "VG" <v...@p...wp.pl> wrote in message

    > tak

    Nie do konca TAK. Nalezy jeszcze oddac token... Wizyta w Oddziale
    nieunikniona!
    pzdr
    j.

  • 5. Data: 2004-03-28 06:45:06
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Janina" <k...@k...bez.syfu.chip.pl> wrote in message

    > Nie do konca TAK. Nalezy jeszcze oddac token... Wizyta w Oddziale
    > nieunikniona!

    wystarczy odesłać.

  • 6. Data: 2004-03-28 10:01:26
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl>

    VG <v...@p...wp.pl> napisał(a):

    > Zamknięcie Eurokonto WWW ?
    >
    > Czy wypełnienie polecenia zamknięcia rach.
    > przez interfejs internetowy jest wystarczajace.
    > Jakie są doświadczenia w tym temacie ?
    >
    > VG

    Eurokonto www zamykałem w październiku. Kolejnego dnia po złożeniu
    dyspozycji zamknięcia rachunku dostałem odpowiedź z instrukjcą postępowania.
    Polecono mi odwołanie wszystkich zleceń cyklicznych i poleceń zapłaty.
    Miałem czekać na telefon z oddziału w którym miałem oddać token i podpisać
    dokumenty. Na telefon czekałem może ze 2 dni robocze (zaraz jak do oddziału
    dotarły dokumenty z Łodzi)> Pracownica oddziału Banku Pekao SA powiedziała
    co należy ze sobą mieć, żeby rachunek zamknąć. Ważne jest to, że był
    wyznaczony maksymalny czas na na zwrot tokena, nie pamiętam, ale chyba
    musiałem zwrócić go w ciągu 7 dni.
    To cała procedura. Powodzenia.