  • 1. Data: 2004-03-26 23:51:27
    Temat: jak działa usługa CitiGSM?
    Od: "Tomasz" <t...@n...pl>

    na stronie
    http://www.online.citibank.pl/portal/citi_home_cente
    r.jsp?
    frameset=centerFrameset&frameval1=pNlfWIDKredytHome&
    framevar1=workID
    jest napisane, iż:
    "Wiadomości wysyłane są od wtorku do soboty (oprócz dni poświątecznych),
    nazajutrz po dokonanej transakcji. Informacje nie są wysyłane, gdy stan
    rachunków nie uległ zmianie."

    Czyli nie jestem informowany na bierząco w czasie rzeczywistym (oczywiscie w
    ramach danej sesji elixiru) o przelewach przychodzących? tylko dopiero
    "nazajutrz" przelewu ? :(

  • 2. Data: 2004-03-27 10:23:17
    Temat: Re: jak działa usługa CitiGSM?
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@n...pl> napisał:
    > Czyli nie jestem informowany na bierząco w czasie rzeczywistym (oczywiscie w
    > ramach danej sesji elixiru) o przelewach przychodzących? tylko dopiero
    > "nazajutrz" przelewu ? :(

    Działa podobnie jak w pkobp* - czyli do kitu ;-))
    Wysylane info jest stare i tyle.

    *z wyłączeniem inteligo :)

  • 3. Data: 2004-03-27 11:19:12
    Od: "Tomasz" <t...@n...pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Działa podobnie jak w pkobp* - czyli do kitu ;-))
    > Wysylane info jest stare i tyle.
    >
    > *z wyłączeniem inteligo :)

    no właśnie ja mam inteligo, co prawda kiedy przelewów jest mnóstwo - to
    prawda system neradzi sobie z tyloma smsami ;)

    ale mi chodzi o info czy te informacje w citi sa wysyłane w czasie
    rzeczywistym?:)
    ja sie nie pytam, keidy docieraja ;) tylko kiedy sa wysylane,
    bo to słowo nazajutzrz mi sie nei pododa:)

  • 4. Data: 2004-03-27 11:36:33
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > rzeczywistym?:)
    > ja sie nie pytam, keidy docieraja ;) tylko kiedy sa wysylane,
    > bo to słowo nazajutzrz mi sie nei pododa:)

    dostajesz sms'a raz dziennie ze stanem konta/karty z poprzedniego dnia. tak wiec
    dostajesz smsa z info o tym co bylo wczoraj. nie dosc ze stare info to jest
    tylko saldo.

    Ps. w czasie rzeczywistym mozna sprawdzac (oprocz inteligo) np. w mBanku/Multi -
    tylko ze trzeba zainicjowac wysylajac smsa. Ale za to jest duzo informacji. Od
    kwietnia (chyba) w mB ma byc tez STK Ery.

  • 5. Data: 2004-03-27 11:44:10
    Od: "Tomasz" <t...@n...pl>

> [...]
    > tylko ze trzeba zainicjowac wysylajac smsa. Ale za to jest duzo
    informacji. Od
    > kwietnia (chyba) w mB ma byc tez STK Ery.

    no to Citi daje d... :)
    inteligo mam, mbank mam,
    w multibanku byłem, ale nie podobało mi się,

    chciałem do citi by móc normalnie wypłacać pieniądze,
    no ale z tymi smsami ciężko będzie się przedstawić,

    wiesz,
    sms +xxzł = zawsze odrazu na bierząco mogę wydać ;)