  • 1. Data: 2004-03-27 10:21:38
    Temat: wczesne godziny ranne - Sezam BPH
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    jak myslicie te wczesne godziny ranne to do ktorej są??
    do 20,00 :)))) ??
    Znowu przegapislem informacje ostrzegajaca o wylaczeniu Sezama - wszystko
    przez to, ze mam na stale link z logowaniem wyciagniety na tapete
    Nie sadzicie, ze takie info powinnno byc widoczne w systemie po zalogowaniu
    sie - gdzies na gorze

    JerzyR

  • 2. Data: 2004-03-27 11:50:10
    Temat: Re: wczesne godziny ranne - Sezam BPH
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik JerzyR napisał:

    > jak myslicie te wczesne godziny ranne to do ktorej są??
    > do 20,00 :)))) ??

    Ciagle lezy. Odpalenie przeniesiono na wczesne godziny popoludniowe.
    Ciekawe czy dzisiaj odpala. Wczoraj odpalilem dostep przez Inet i
    jeszcze sie ich systemem nie nabawilem, a tu taka kupa. ;-)))))

    Bartol

  • 3. Data: 2004-03-27 16:59:43
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    | Nie sadzicie, ze takie info powinnno byc widoczne w systemie po
    zalogowaniu
    | sie - gdzies na gorze

    Po wylogowaniu z sezama była informacja o przerwie w działaniu

  • 4. Data: 2004-03-27 17:42:50
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > zalogowaniu
    >
    > Po wylogowaniu z sezama była informacja o przerwie w działaniu

    No ruszyl w II terminie, czyli wczesnym popoludniem. Okolo 15 chyba.

    Poniewaz zalogowalem sie do Sezamu dopiero 3 raz, to zauwazylem jedynie,
    ze przybyla zakladka Korporacja. Ale proba wejscia tam skonczyla sie
    komunikatem, ze nie mam uprawnien. Wiecej zmian na pierwszy rzut oka nie
    zauwazylem.

    Nie dodali powiadomien dla operacji kartowych.

    Bartol