  • 1. Data: 2004-03-26 21:14:02
    Temat: wpłata do USA
    Od: "W\(Z\)" <w...@i...pl>

    witajcie,
    prosze o rade, musze wplacic 150$ swojemu pracodawcy w USA na konto bankowe,
    dzisiaj poszedłem do banku i wyliczyli mi koszty manipulacyjne na 150zł. Czy
    można jakoś taniej wpłacić pieniądze na konto w ameryce??

    z gory dzieki
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-03-26 21:25:53
    Temat: Re: wpłata do USA
    Od: "OLI" <a...@g...pl>

    oczywiscie.
    vide archiwum.

    OLI

  • 3. Data: 2004-03-26 22:12:07
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c426fn$fvh$...@a...news.tpi.pl,
    W(Z) <w...@i...pl>:

> [...]
    > bankowe, dzisiaj poszedłem do banku i wyliczyli mi koszty
    > manipulacyjne na 150zł. Czy można jakoś taniej wpłacić pieniądze na

    Sprawdz US Transfer w PKO BP.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-03-26 22:28:32
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "W(Z)" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Czy
    > można jakoś taniej wpłacić pieniądze na konto w ameryce??

    zmienic bank na chocby KB.

  • 5. Data: 2004-03-26 23:45:47
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > dzisiaj poszedłem do banku i wyliczyli mi koszty manipulacyjne na 150zł. Czy
    > można jakoś taniej wpłacić pieniądze na konto w ameryce??

    Check, Money Order albo PayPal. U mnie za taka przysługe 20zł ;) Mailuj....

  • 6. Data: 2004-03-27 09:01:36
    Od: "W\(Z\)" <w...@i...pl>

    hmm chetnie bym na to poszedl, ale jak moge Ci zaufac?

  • 7. Data: 2004-03-28 12:04:59
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c429s6$p34$1@topaz.icpnet.pl...
    > c426fn$fvh$...@a...news.tpi.pl,

    > Sprawdz US Transfer w PKO BP.
    >
    > --
    > Robert
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

    W PKO BP - US Transfer 45zł i pieniądze za dwa dni są na miejscu

    Piotr