  • 21. Data: 2004-03-27 20:27:02
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > Użytkownik "janke" <j...@p...onet.peel> napisał w wiadomości
    >
    > Nie, bo nie zmusisz nikogo z obsługi, żeby Ci pismo przyjęli. Tym
    > bardziej, że mogą nie mieć pełnomocnictw do odbierania oświadczeń
    > woli.

    Przecież to dysponenci zakładają konta. A cóż to jest, jak nie oświadczenie
    woli?
    Poza tym - chyba nie muszą mieć żadnej "mocy" w tym względzie, IMHO
    wystarczy jeśli przyjmą pismo i potwierdzą że wpłynęło. A to może zrobić
    każdy.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 22. Data: 2004-03-27 21:45:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Cyb" <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > PKO BP tez nie wydaje potwierdzen:
    > jak zamykalem linie kredytowa w PKO BP to musialem napisac PODANIE o
    > zamkniecie linii kredytowej (bo nie maja na to zadnych formularzy),

    Ja jak zrezygnowalem z SDI musialem napisac podanie do TPSY zeby odebrali
    ode mnie terminal... minelo 1,5 roku i ciagle lezy w szafie ;).

    Maciej

  • 23. Data: 2004-03-27 22:15:53
    Od: "<buraxta>" <b...@...w.pl>

    MK wrote:

    > Ja jak zrezygnowalem z SDI musialem napisac podanie do TPSY zeby odebrali
    > ode mnie terminal... minelo 1,5 roku i ciagle lezy w szafie ;).

    Nalicz im opłatę za magazynowanie :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 24. Data: 2004-03-27 23:10:23
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce>

> [...]
    >złożenia ustnego wypowiedzenia, albo dokonania czynności objętej
    >zgłoszeniem ustnym. Jeśli ich nie ma - bank postępuje nieuczciwi wobec
    >klienta. Co gorsze - wzwykle w regulaminach ROR-ów jest zastrzeżenie, że
    >wypowiedzenie umowy musi być dokonane pisemnie pod rygorem nieważności.
    >
    > Inna sprawa - niestety osobiście nie znam banku, który postępuje
    >uczciwie.
    >
    > A Ty za bardzo zasiedziałeś się w pracy. Idź na urlop, oderwj od
    >roboty, pooglądaj inny świat. Poza stanowiskiem dysponenta jeszcze coś

    Dziekujemy Panu i zapraszmy ponownie ;)

    Tak mi sie przypomina z pewnego filmu:
    "Trzeba nipisac zeby wpuszczac klientow w krawatach.
    Klient w krawacie jest mniej awanturujacy sie"

    Pozdrawiam ;)

    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l

  • 25. Data: 2004-03-28 09:18:07
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Nie, bo nie zmusisz nikogo z obsługi, żeby Ci pismo przyjęli. Tym
    bardziej,
    > że mogą nie mieć pełnomocnictw do odbierania oświadczeń woli.

    Washko, może masz rację... ale jeszcze nie zdażyło mi się by
    gdziekolwiek (sądy, banki, zus, spółdzielnie, urzędy, _jakiekolwiek_
    instytucje) próbowano odmówić przyjęcia dokumentu i potwierdzenia
    wpłynięcia na kopii.

    poza tym, jeśli nawet by się uparli i zasłaniali tym, o czym piszesz -
    to w takim razie rachunek (bo o jego zamknięciu wątek) muszę mieć do
    śmierci i jeszcze po niej? :) bo na to wygląda, że nie zamknę rachunku
    nigdy: nie wpłynie list, nie odbiorą listu, odmówią przyjęcia
    oświadczenia...

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 26. Data: 2004-03-28 09:25:29
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c465f3$ga0$...@a...news.tpi.pl,
    Użytkownik <j...@p...onet.pl>:

> [...]
    > gdziekolwiek (sądy, banki, zus, spółdzielnie, urzędy, _jakiekolwiek_
    > instytucje) próbowano odmówić przyjęcia dokumentu i potwierdzenia

    Np. na grupie opisywano kilka takich przypadkow w Lukas Banku.

    --
    Robert

  • 27. Data: 2004-03-28 09:32:38
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Np. na grupie opisywano kilka takich przypadkow w Lukas Banku.

    Robert, ja nie przeczę, piszę jedynie, że mi się to nie zdarzyło ;)

    ok, gdzieś odmawiają, nie ważne gdzie - to co ma klient zrobić - on nie
    chce za to płacić...
    [nie chcem ale muszem ;) ?]

    zbyszko

  • 28. Data: 2004-03-28 09:49:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    Martin Tupper <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam

    > Zamykałem dziś konta w PEKAO S.A. i na moją prośbę o wydanie potwierdzenia
    > zamknięcia konta, dostałem odpowiedź, że potwierdzeń nie wydaje się.
    > Co powinienem zrobić w takiej sytuacji? Bank ma w tej chwili umowę z moim
    > podpisem, na podstawie którego może pobierać rozmaite opłaty, a ja nie mam
    > formalnej możliwości obrony przed egzekwowaniem należności.
    > Czy poinformować Urząd Ochrony Konsumenta czy może jakiś nadzór bankowy?

    Wysłać im poleconym ZPO pismo wypowo\iadające umowę.
    --
    ___________ (R)

  • 29. Data: 2004-03-28 09:51:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Czy potwierdzenie odbioru wypowiedzenia umowy rozni sie od potwierdzenia
    > odbioru np. kartki z zyczeniami?
    > Zalozmy, ze system w banku dalej bedzie naliczal mi oplaty za prowadzenie
    > konta itp. (a z poprzednich postow na tej grupie wynika, ze zdarzaja sie
    > przypadki kont zombie) i bank zazada ode mnie uregulowania naleznosci.
    > W jaki sposob moge udowodnic, ze nie mam zobowiazn wobec banku?

    Pokazując kopię pisma i potwierdzenie nadania i odbvioru tegoż.

    --

  • 30. Data: 2004-03-28 10:20:04
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:
    [...]

    > Wysłać im poleconym ZPO pismo wypowo\iadające umowę.

    A po co ZPO ?
    KJ