  • Data: 2018-12-28 15:37:11
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA9C6807147592budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Ale ty mowisz o jakichs prowizjach zapłaconych bezposrednio...?

    Tak.

    >A wątek zaczał się od tego, ze dodatkowo po prostu wiecej wydajesz...
    >Wiec tu masz jeszcze dodatkowa prowizje.

    Raczej nie wydaje wiecej.
    Po prostu kupuje to, co jest mi potrzebne. A przed zakupem sie
    zastanawiam czy aby na pewno jest mi potrzebne, czy nie moge kupic
    taniej.

    >No i ogolnie kupujesz płacac karta zamiast gotówką (bo masz kredyt) -
    >tu

    Nie mialbym KK, to bym wiecej trzymal na ROR, zeby KD moc zaplacic.
    Albo wiekszy zapas gotowki w portfelu.
    Albo bym wybieral sklepy obok bankomatu :-)

    >tez masz prowizje przeciez... Coraz mniejsza ale jednak.

    No i z tego zyja. Ale ja tego nie widze, wiec mnie nie obchodzi :-)

    Nawiasem mowiac - teraz te prowizje znikome, ale dawniej byly spore.
    A o dziwo - najbardziej karty akceptowaly stacje benzynowe, ktore
    przeciez maja produkt niskomarzowy ...

    J.