  • Data: 2018-12-28 18:21:26
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-28, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Co to znaczy - wybrana randomowo?

    Losowo.

    > Czemu w markecie a nie w aptece gdzie jest to tansze?

    Bo nie mam apteki tak blisko jak marketu.

    > No ale dobra - idziesz, prosisz i pani ci daje a ty bierzesz?

    Nom.

    > Czyli skutecznie ci zareklamowała... :)

    W jaki sposób? Po prostu dała. W marketach typu żabka zazwyczaj
    mają tego ograniczoną ilość, a takie rzeczy kupuję ad-hoc,
    jak mnie coś rozboli :P

    > Dlaczego nie bierzesz najtanszych?

    W ogóle nie patrzę na cenę takich drobiazgów.
    Życia szkoda. Tak, ktoś sobie zarobi marżę w sklepie.
    Tylko co z tego?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com