  • Data: 2018-12-28 15:28:43
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:37544372-0e25-4a99-923d-7e9fd8a86555@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 28 grudnia 2018 12:24:28 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >Kilka lat temu dla teścia telewizor na rayty brałem.
    >On nie mógł pomimo wysokich dość dochodów bo wtedy na czarno
    >pracował.
    >Chyba w eurortv to było ale nie były to typowe raty tylko KK z
    >limitem równym cenie telewizora i ustalonymi miesięcznymi spłatami
    >Coś koło 2,2tys wtedy ten limit miałem
    >I co kilka tygodni miałem telefon z banku że bez formalności mogą mi
    >ten limit zwiększyć do 5000, 10000 a w po kilku miesiącach już
    >kilkadziesiąt tysięcy proponowali.
    >Pomimo że nic wcześniej nie zwiększałem a teściu spłacał tylko te
> [...]

    Zlapali klienta, to ciagneli.

    >Przez rok bodajże to spłacił, ja karty wówczas nie zamknąłem i przez
    >kolejne miesiące dzwonili do mnie że "jestem ich dobrym klientem", "w
    >nagrodę za wzorową >współpracę", "dla naszych najlepszych.."
    >oferowali mi ciągle wyższe kwoty.

    >Do 65tys chyba doszli. A moja "wzorowość" polegała na tym że
    >terminowo w 12 miesięcy 2tys spłaciłem i przez kilkanaście kolejnych
    >miesięcy miałem u nich kk z saldem 0zł;)

    Do mnie stale dzwonia. Z nowymi kartami, z podniesieniem limutu na
    starych, Citi to z promocjami "przelewu z karty" ...

    >Podejrzewam ze fakjtycznie wtedy by mi te 65tys dali bo zdolność
    >kredytową odpowiednią miałem.
    >Tylko po co mi karta kredytowa?

    Raczej po co ci taki limit. Samochodu na karte raczej nie kupisz ... a
    moze ?
    No, niektorzy dom/mieszkanie wykanczaja i sa dobrym klientem - i
    sklepow i bankow :-)

    >Teraz średnio co miesiąc przyłazi do pracy dwóch miłych pracowników
    >city i albo walizkę albo inne gadżety ze sobą noszą oferując je w
    >zamian za podpisanie umowy o karte.

    Taki maja model dzialalnosci - tylko ciekaw jestem - uzasadniony
    wynikami, czy im "centrala" narzuca plany - tyle a tyle KK, i po 10
    tys $ limitu na klienta :-)

    Raz jeden pochwalilem mbank za "inteligentny marketing".
    Jakos tak zgrabnie wykrecili rozmowe "nie potrzebuje pan KK, ma pan
    pieniadze ? To moze pan na cos odklada ? Nie musi pan czekac, mamy
    rozne kredyty w ofercie" :-)

    J.