  • Data: 2018-12-28 16:02:31
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 grudnia 2018 15:15:01 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Mysle, ze jednak:
    > -bank zapewne pozycza na procent,

    Nie

    > -Allegro chyba zarabia na sprzedawcach (za wyroznienie) i stad splaca
    > bankowi te procenty,

    Tak

    > -bank byc moze liczy na spoznienia w platnosciach, co pewnie bedzie klienta
    kosztowac :-)

    Niekoniecznie. Klienci niepłacący terminowo rat wcale nie sa tak pożądani przez banki

    > ale jakie te karne odsetki ? Regulamin nic nie mowi, to moze ich nie
    > ma ? :-)

    Pewnie sa, nie chce mi się sprawdzać.

    > -mowisz, ze celem bankow i Allegro jest wpedzenie klienta w spirale kredytową ?
    > To chyba zbyt ambitny wniosek.

    Limit większy jak zakup na allegro proponuje bank
    Allegro ma z tego taki zysk ze klient ający zwiększony limit zechce z niego
    skorzystać i coś dokupi. Zarobi wtedy allegro na prowizji od wystawienia i sprzedaży
    Bank zarabia na tym że proponując klientowi limit(nawet 0%) zyskuje nowego klienta do
    strzyżenia. Rozpatrujac wniosek o limit wygenerował BIK i widzi że klient ma kilka
    innych zobowiązań- oferta konsolidacji za tym idzie.
    Kiedyś zaproponuje się klientowi "uwolnienie limitu- rozłożenie na raty. Za drobną
    opłatą;)

    > Na jednym zakupie klient raczej nie wpadnie, przy kilku - jak go
    > raty docisna, to jednak dosc szybko sie pierwszy skonczy.
    > Wtedy bedzie mogl splacic reszte i powiedziec sobie "dosc" :-)

    Nie zrozumiałem o co Tobie powyzej chodziło

    > -ciagle nie widze "limitu w karcie kredytowej".

    Wpisz w gogle "Regulamin Limitu odnawialnego Allegro dla klientów detalicznych"

    > Ba - przeciez takie raty, to podcinanie wlasnego interesu - moglby
    > klient zaplacic KK i splacac powoli, a tu mu proponuja "0%".

    https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-korzystania-
    z-rat-zero-na-allegro-w-ramach-limitu-na-zakupy-na-r
    aty-od-nowa-5V8w9Xk16s7