  • Data: 2018-12-28 16:02:21
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 grudnia 2018 13:53:36 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > A ja teraz znowu skusiłem się promocją i wziąłem kartę kredytową. :D
    > Tym razem bez opłat na co najmniej 4 lata!

    I jeszcze możesz zarobić, wymaga to tylko nieco zimnej krwi i bezwględności w
    łupieniu banksterki.
    Metoda jest taka:
    - dajmy na to przez miesiąc wydajesz normalnie pieniądze świeżą KK,
    - po miesiącu wypełniasz formularz:
    https://santander.pl/karty-platnicze/karty-kredytowe
    /formularz-rezygnacji-z-karty-kredytowej-dziekujemy,
    https,0.html
    podając jako powód "nie potrzebuję już KK",
    - za chwilkę dzwonią z banku z propozycją promocji w zamian za to, żebyś karty nie
    zamykał - i podobno to właśnie tyczy się "świeżych" kart (moja ma już rok, nie
    próbowałem, bo i tak obecnie mamy "do wydania" w celu zdobycia moneybacku pod korek
    tego, co miesięcznie kartami wydajemy - promo w bgż, milku oraz citku), żona ma KK od
    lipca a już raz dostała taką propozycję - i dostała 77zł zwrotu (1zł za każdy dzień,
    w którym karta została użyta - w ciągu 3 miesięcy) - i teraz po raz drugi - moneyback
    2% na 3 miesiące,
    - oczywiście po upływie 3 miesięcy i otrzymaniu bonusu bezwględnie algorytm
    powtarzamy od punktu z wypełnieniem formularza (bo płacenie mamy już załatwione).