  • Data: 2018-12-28 17:59:47
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > działalność sezonowa, okrsowo niższe dochody a wydatki na takim
    > samym poziomie etc...

    Naprawde? Az taka sezonowosc ze ani nic nie da sie odłozyc, zeby to
    zniwelowac, ani nie da sie ograniczyc wydatków ani o złotówke...?

    > to nie musi oznaczać, że ktoś żyje ponad stan

    nic takiego nie suggerowałem...

    > ale jeżeli ktoś cały czas zarabia np. 2kzł a wydaje 2,5kzł i z tego
    > powodu musi zwiększać limit kredytowy to prędzej lub później skończy
    > to się katastrofą!

    Z tego co zrozumiałem to tu model jest inny:
    ktos zarabia dwa, wydaje 3 jednego miesiaca, a potem wydaje 1950 co
    miesiac bo musi dorzucic do odsetek od karty...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest