  • Data: 2018-12-28 15:54:34
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA9C680D72AADAbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Albo naiwny po prostu :)))
    >Jakiej marki masz paste do zebów?

    Jakas trzeba miec. A wszystkie reklamuja :-)

    No dobra, jakby byla w sklepie jakas tansza, nieznanej marki ... to
    pewnie bym nie kupil, bo nieznana marka :-P

    >Jaką przeciwbolowke w szafce?

    A tu akurat te, ktore mi pomagaja.

    >Telewizor?

    A widzisz - stary, z kineskopem, i dekoderem za 50 zl :-)
    I co gorsza - potrafie go naprawic, wiec podejrzewam, ze jeszcze pare
    lat bedzie mi miejsce zajmowal :-)

    A potem ... telewizja tak zeszla na psy, ze nie wiem co kupie, moze
    nic :-)

    J.