  • Data: 2018-12-28 17:59:46
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Tą którą sprzedają w najbliższym markecie.
    > Wybraną randomowo. Nie chce mi się po takie rzeczy dalej
    > chodzić.

    Co to znaczy - wybrana randomowo?

    > Jak wyżej, jak potrzebuję idę do marketu obok i proszę o przeciwbólową.

    Czemu w markecie a nie w aptece gdzie jest to tansze?
    No ale dobra - idziesz, prosisz i pani ci daje a ty bierzesz?
    Czyli skutecznie ci zareklamowała... :)
    Dlaczego nie bierzesz najtanszych?

    > Nie posiadam :D
    >
    > Co wygrałem?

    Nieposiadanie tv jest wygrana sama w sobie :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem