  • Data: 2018-12-28 14:19:29
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 grudnia 2018 14:00:02 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > I w tej całej historii tego nie rozumiem.
    > Po co ktoś o wysokich dochodach bierze telewizor na raty?

    Ja tez takich rzeczy nie rozumiem ale każdy liczy wg siebie
    Wziął spłacił temat dla mnie nie istnieje.
    Teraz teść ma nie najniższa emeryturę a rower na wiosnę również na raty(i nie 0%)
    kupił. A oszczędności ma kilkanaście razy większe jak cena roweru.
    Widocznie w sklepie mu uświadomili że na raty korzystniej jak za gotówkę;)

    Wielokrotnie i mnie tu przekonywano że nawet jak mam gotówkę to lepiej jest kupić na
    raty 0% czy chociażby dyskusje o tym jak to korzystnym instrumentem jest KK
    Są tacy co tu się chwalili że kilkanaście KK posiadają.
    Takie hobby;)