  • Data: 2003-06-22 14:56:32
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > powinna
    > że
    >
    > IMHO bzdura i brak wyobrazni.
    > Wlasna kasa jest za darmo w skarpecie. Tu mowimy o uslugach bankowych, a te
    > sa platne.

    Brak wyobrazni? Zaręczam Ci, że większość ludzi w Polsce korzysta z kont, w
    których własną kasę może wypłacić za darmo. To tylko tzw. dowód społecznej
    słuszności, ale w sporach czysto ideologicznych innych nie ma.
    Zresztą ci z Millenum to jacyś tacy klienci, którzy mają wizję zmiany tego co
    w bankowości jest OK, a co nie. Koronną bzdurą w ICH bankomatach (kogo
    obchodzi kto je obsługuje, skoro jest tam ich logo???) najpierw dostajesz
    kasę, potem kartę. Znacie inny taki przypadek? Raz sam tak zostawiłem kartę,
    ale za mną krzyknęli :-), a raz, wściekle rano, stałem przed bankomatem
    Millenium, z którego wyleciał jakiś gość, a na ekranie miałem: czy chcesz
    dokonać jeszcze jakiejś transakcji :-).

    > Zawsze przeciez moga podniesc (specjalnie dla Ciebie...;-) oplate za
    > prowadzenie konta do poziomu innych marmurow czyli np. do 7zl/mc i dac
    > "bezplatne" wyplaty we wlasnych bankomatach. Bedziesz zadowolony placac
    > 5zl/mc wiecej i majac "darmowe" wlasne bankomaty?
    > Ja wole tak, jak jest teraz
    A ja nie wole tak jak jest teraz i dlatego nie korzystam z tego banku
    prywatnie. A w Fortisie place 8 zl./mies glownie po to, żeby mieć darmowe
    wypłaty we WSZYSTKICH bankomatach. Bo tak wolę.
    To jest rynek i ja mogę sobie wybrać inny bank, a krytykować Millenium. Robię
    tak dlatego, że mają kilka chorych pomysłów, które forsują nie wiadomo po co
    (patrz wyżej i poprzednie posty). Oraz dlatego, że jak korzystałem z ich
    usług (do końca 2002) to poziom obsługi firm był żenujący (o tym też pisałem
    wcześniej). Jeżeli to się zmieniło, to fajnie - teraz już mi to wisi.
    Pozdrawiam
    Szymon