  • Data: 2003-06-23 07:10:56
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Koronną bzdurą w ICH bankomatach (kogo
    > obchodzi kto je obsługuje, skoro jest tam ich logo???) najpierw dostajesz
    > kasę, potem kartę. Znacie inny taki przypadek? Raz sam tak zostawiłem kartę,
    > ale za mną krzyknęli :-), a raz, wściekle rano, stałem przed bankomatem
    > Millenium, z którego wyleciał jakiś gość, a na ekranie miałem: czy chcesz
    > dokonać jeszcze jakiejś transakcji :-).

    Wynika to z mnogosci opcji dostepnych przez bankomat dla kart Mille.
    Chcialbys, zeby co chwila wyrzucal ci karte i wkladalbys ja z powrotem i
    wbijal pin, zeby np. wyplacic pieniadze, doladowac karte komorkowa
    pre-paid, czy zrobic przelew, sprawdzic stan konta itd.??? Ja wole tak jak
    jest :-)

    Nie podobalo Ci sie w tym banku, wiec "opusciles" go. Mi odpowiada, wiec
    zostalem. Poniewaz mieszkam w mniejszym miescie, nie ma tu bankomatu
    Euronetu, wiec np. z mbanku musialbym placic kupe kasy za wyplate z obcych
    bankomatow. A Millennium mam 500 m od domu :-)
    Tak wiec wniosek jest prosty :-)

    A placic prawie 100 zl rocznie za Fortisa nie za bardzo mi sie usmiecha
    :-), bo mam za to 27 wyplat z obcych bankomatow (lub zagranicznych) w
    Mille :-)

    Pozdrawiam
    Radek