  • Data: 2003-06-23 12:15:43
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko ze oni nic nie forsuja (widziales/sluszales zeby kogos do czegos
    > zmuszali?). Oni maja po prostu taka oferte. Ich prawo. Tak samo jak
    > Twoim prawem jest swobodny wybor uslug bankowych. I tyle.

    OK. W ten sposób żaden bank, żadna firma, która nie jest monopolistą -
    niczego nie forsuje, bo nikt z niczego nie musi korzystać. Dyskusja mogłaby
    być zamknięta, jak większość na tym wątku.

    Uważam jednak, że sytuacje, w której płaci się za wypłaty z własnego
    bankomatu, czy to, że karta zostaje po podjęciu gotówki w bankomacie - są
    nietypowe w Polsce. Wątpię (ale b.d.), że prowadzili jakies badania nt.
    profilu korzystania z bankomatów i wyszło im, że ich klienci są inni itd. Po
    prostu mają takie pomysły i tyle. Jak jeszcze to był BG to byłem ich klientem
    i zostałem "zmuszony" do (chwilowego, na szczęście) korzystania z ich
    nowinek. Tyle. Szkoda pisaniny.
    Pozdrawiam
    Szymon