  • Data: 2003-06-25 23:23:45
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dżony Bigut <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > Nie ma usługodawców idealnych. To fakt. Za to zadziwia mnie fakt z jaką
    > determinacją próbujesz udowodnić tezę iż "Millenium to najgorszy bank w
    > Polsce".

    To zdanie napisałem raz, dawno temu. Potem napisałem kilka rzeczy, które
    wynikały z moich doświadczeń i których niczyje opinie nie zmienią (bo to są
    fakty, które miały miejsce, służę na priv. danymi, datami, nazwiskami itd.) i
    nikomu nie życzę takich przygód. Potem zacząłem drążyć, bo znaleźli się
    goście, którzy z uporem zaczęli "oddrążać". To chyba normalne, że takie
    dyskusje wciągają.

    > Owszem ma wady, wielokrotnie tu już wytknięte ale upatrywanie wady w
    > tym że bankomat wydaje kartę w innej kolejności niż praktykują inne banki
    > jest raczej dziwaczne.

    Tak. Z perspektywy społeczeństwa jest to dziwaczne. Z perspektywy gościa,
    którego kartę (Millenium) odniosłem zaspanej pani w okienku zamiast wypłacić
    sobie jego kasę - już dziwaczne nie jest. Znalazłbym parę trafniejszych
    określeń. Ale to szczegół, moje jednostkowe doświadczenia nie są ani
    obiektywne, a ni statystycznie istotne. Byc może to się zdarzyło tylko raz (+
    ten raz kiedy ja zostawiłem swoją kartę :-) w historii Millenium.

    > Dlaczego bankomaty innych banków wydają najpierw kartę
    > a potem gotówkę? Ano bo głównie służą tylko do wypłacania pieniędzy i tyle.
    > Dlatego taki był standard.

    Jest. Taki ciągle JEST standart w Polsce mimo tego, że każdy bankomat robi
    już coś więcej niż wypłacanie kasy (np. doładowywanie tel. GSM).

    > W Millennium od dawna można było zrobić wiele
    > operacji poza wypłatą dlatego standard został ustalony inaczej. Ja do
    momentu
    > uruchomienia millenetu wielkrotnie korzystałem z bankomatu i nie wypłacałem
    > pieniędzy (robiłem przelewy). Dlatego mi taki system odpowiadał.
    > Twierdzenie że któryś z tych standardów jest lepszy czy gorszy to dyskusja
    > wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą.

    Tak. Swoją drogą każdy wie, że Wielkanoc jest ważniejsza.

    > Pozdrawiam
    > Dżony Bigut
    > P.S Ja mam konto w Millenium i jestem z niego zadowolony. Czy to oznacza że
    > koniecznie muszę być pracownikiem tego banku? Z błędnych przesłanek
    powstają
    > błędne wnioski.

    Tak. Przepraszam. Więcej nie będę.

    Eeehm,
    To ja napisałem że ktoś pracuje w Millenium...?

    Pozdrawiam :-)
    Szymon